امریکا-بر-حضور-دراز-مدت-اش-در-افغانستان-تاکید-کرد

معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده‌ در امور آسیای جنوبی و مرکزی گفت که امریکا به کمک‌ها و حضور درازمدت اش در کنار مردم افغانستان ادامه می‌دهد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی شام دیروز با خانم الیس ویلز معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده‌ی امریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی در قصر سپیدار ملاقات کرد.

در این دیدار رییس اجراییه کشور از کمک‌ها و حمایت‌های همیشگی ایالات متحده امریکا از افغانستان سپاس‌گزاری و تصویر روشنی از وضعیت سیاسی-امنیتی افغانستان ارایه کرد. وی بر تعهد حکومت و مردم افغانستان برای دست‌یافتن به صلح دایمی و عادلانه و برگزاری انتخابات شفاف و با اعتبار تأکید کرد.

خانم ویلز خطاب به رییس اجراییه کشور گفت که امریکا به کمک‌ها و حضور درازمدت خود در کنار مردم افغانستان ادامه می‌دهد. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت که در جریان اقامت خود در کابل با مقامات حکومت افغانستان در مورد بازنگری کمک‌های ملکی ایالات متحده برای حکومت‌داری خوب و دست‌ یافتن به خودکفایی بحث و تبادل نظر می‌کند.

خانم ویلز همچنان گفت که ایالات متحده امریکا تلاش می‌کند تا صلح عادلانه و دایمی در افغانستان از طریق مذاکرات همه شمول به دست آید. معاون وزارت خارجه ایالات متحده امریکا همچنان تعهد حکومت خود را برای کمک به انتخابات سراسری و با اعتبار در افغانستان ابراز داشت.

امریکا بر حضور دراز مدت اش در افغانستان تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد