امریکا-لقمه-بزرگ‌تر-از-دهن-خود-برمی‌دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، سیاست اداره رئیس جمهور ترمپ را مسخره آمیز خوانده و تاکید داشت که قصر سفید در رابطه به تهران، لقمه بزرگ‌تر از دهن خود را برداشته است.

به گزارش افغان نیوز: سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، دیروز جمعه(17، اسد) در توییتی در واکنش به استعفای برایان هوک - نماینده ویژه امریکا در امور ایران- نوشت: «تفاوتی بین جان بولتون، برایان هوک یا الیوت آبرامز نیست؛ وقتی سیاست آمریکا در قبال ایران مطرح است؛ مقامات آمریکایی لقمه بزرگتر از دهان خود برداشته‌اند. برای مایک پمپئو، دونالد ترامپ و آیندگان هم به همین صورت است.»

موسوی در پایان توییت خود از هشتگ "سیاست_ورشکسته" استفاده کرده است.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا روز گذشته با تایید خبر استعفای «برایان هوک»، «الیوت آبرامز» نماینده فعلی آمریکا در امور ونزوئلا را جایگزین وی معرفی کرد.

آقای پمپئو تصریح کرد: پس از پایان دوره برایان هوک، الیوت آبرامز علاوه بر مسوولیت‌های خود به عنوان نماینده ویژه در ونزوئلا، سمت نماینده ویژه برای ایران را نیز به عهده خواهد گرفت.

هوک در ماه اگست سال ۲۰۱۸ میلادی بعد از آنکه امریکا اعلان کرد از توافق اتمی قدرت‌های بزرگ با ایران خارج می‌شود، این وظیفه را به عهده گرفت.

استعفای غیر منتظره هوک در زمانی اعلان شد که قرار است شورای امنیت سازمان ملل متحد هفته‌ آینده در مورد تمدید تحریم فروش اسلحه به ایران رأی‌گیری کند.

امریکا لقمه بزرگ‌تر از دهن خود برمی‌دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد