انتخابات-پیش‌رو-باید-در-زمان-تعیین-شده-اش-برگذار-شود

حرکت اصلاحات افغانستان می‌گوید: انتخابات پیش‌رو باید در زمان تعیین شده اش برگذار شود و از هر گونه فریب و جعل کاری جلوگیری صورت گیرد و اگر نه حرکت اصلاحات افغانستان با هر گونه جعل کاری برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: سید عبدالهادی هدایت، رئیس حرکت اصلاحات افغانستان امروز (چهارشنبه 17 عقرب) در یک کنفرانس خبری در کابل گفت: باید انتخابات پارلمانی سال آینده به گونه شفاف و عادلانه برگذاری شود تا نمایندگان واقعی مردم در خانه ملت راه پیدا کنند نه افراد فریب کار و بیکاره.

آقای هدایت گفت: حرکت اصلاحات افغانستان خواهان برگذاری انتخابات در 16 سرطان سال آینده است و اگر حکومت نخواهد انتخابات را برگذار کند، احزاب سیاسی وارد اقدام خواهد شد.

اقای هدایت تاکید کرد: باید از برخورد سلیقه‌ی در انتخابات پیش‌رو پرهیز صورت گیرد و حرکت اصلاحات افغانستان در مقابل نابسامانی و برخورد سلیقه‌ی ایستاد میشود.

از سوی دیگر عبدالحسیب آرین، عضوی حرکت اصلاحات افغانستان گفت: هر کس با سرنوشت ملت افغانستان بازی کند این ملت یک روز آگاه میشوند و در مقابل ان ایستادگی می‌کنند.

آقای آرین گفت: در افغانستان خدمت به ملت بسیار کم رنگ است تمام افراد از وکیل گرفته تا رئیس جمهور و رئیس اجراییه به فکر منافع شخصی و گروهی خود هستند که این وضعیت کشور هر روز به بحران مواجه میشود.

به گفته این عضوی حرکت اصلاحات افغانستان: مردم افغانستان برای حل خود تنها یک راه حل دارند و آن هم اتحاد واقعی بین همه اقوام این مملکت است.

او بیان داشت: جنگ افغانستان مال خود افغان‌ها نیست بلکه این جنگ بر افغانستان تحمیل شده است و امروز طالب پولیس را به قتل می‌رساند و پولیس طالب را و این در صورت است که هر دو افغان اند.

آرین تاکید کرد که ملت افغانستان صلح میخواهد و از جنگ خسته شده است.

با گذشت هر روز احزاب سیاسی نو در کشور ظهور می کند و موقف متفاوت در قبال مسائل سیاسی اتخاذ می‌کنند که امروز اعلام موجودیت حرکت اصلاحات افغانستان نیز یکی از این موارد است.

انتخابات پیش‌رو باید در زمان تعیین شده اش برگذار شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد