انفجار-بلند-منزل‌های-خود-سر،-طرح-جدید-حکومت

معاون اول ریاست جمهوری با اشاره به این‌که« فیل در گل مانده را شاه فیل می باید کشید» اعلام نموده که بلند منزل هایی خود سر در ساحات حساس، سر از هفته آینده مانند کشور های دیگر با مواد منفجره بصورت مسلکی تخریب خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز پنج‌شنبه(15، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که تخریب و توقف بلند منزل های خود سر توسط پولیس یا ناممکن یا بطی است و شهر دارد غرق در بی نظمی می‌شود که نسل ده سال بعد تاوان و بهای آنرا خواهد پرداخت.

وی افزوده است که بلند منزل  ها خواهند بود و خدمات شهری که جامعه انسانی را تسهیل کند وجود نخواهد داشت. اما از هفته آینده در ارتباط به بلند منزل ها دو کار صورت خواهد گرفت. اول طرح جریمه کمر شکن یعنی بالاتر از قیمت بلند منزل به جلسه کابیه پیشنهاد خواهد گردید. دوم آنعده از بلند منزل هایی که در ساحات حساس ساخته شده اند سر از هفته آینده با طرح دقیق انجنیری و مهندسی مانند کشور های دیگر با مواد منفجره بصورت مسلکی تخریب خواهند شد.

آقای صالح تصریح نموده که البته قبل از تخریب، ساحه همجوار بلند منزل های زیر هدف تخلیه خواهند شد که به کسی آسیب نرسد. حد اقل سه تعمیر که با وصف هشدار دولت در ساحات حساس و تاریخی سربخود ساخته شده اند تثبیت و انتخاب گردیده اند.

صالح همچنان در بخش دیگر افزوده است که به صد ها همشهری کابل که پیاده رو ها را بند ساخته اند و یا ساحات سبز را غصب کرده اند مکتوب از جانب ریاست تحقیقات جنایی صادر گردیده است.

معاون نخست ریاست جمهوری از آنهایی که داوطلبانه ساحه را تخلیه کرده اند سپاس نموده و افزوده است که وقار مکاتیب دولت باید اعاده گردد و نیاز نیست که بخاطر هر کار از قوای فزیکی استفاده گردد. اماآزاد سازی ساحات غصب شده ادامه خواهد داشت.

انفجار بلند منزل‌های خود سر، طرح جدید حکومت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد