اوباما-و-پوتین-از-ولایت-دایکندی-تذکره-گرفتند

پدر و مادری در مرکز ولایت دایکندی، پسران دوقلوی‌شان را ولادیمیرپوتین و بارک حسین اوباما نام نهاده و با همین نام‌ها برای شان تذکره الکترونیک گرفته‌اند.

به گزارش افغان نیوز: غلام‌‌علی پیمان، پدر این دو کودک گفته است؛ چهار سال پیش زمانی که همسرش باردار بوده بر سر اسم یک فرزند با هم گفت‌وگو می‌کرده‌اند، اما نمی‌دانستند دو کودک قرار است به خانوادۀ‌شان قدم بگذارد.

وی می‌گوید: «گاهی به همسرم می‌گفتم اگر پسر به دنیا آمد اسمش را بارک‌حسین اوباما می‌گذاریم، اما همسرم اصرار داشت اسمش را ولادیمیر پوتین بگذاریم.»

پدر این دو پسر می‌گوید: تابوشکنی، سنت‌شکنی و علاقمندی به سیاست‌های دو رییس‌جمهور ابر قدرت جهان (روسیه و امریکا) دلیلی بود تا آن‌ها را بارک‌‌‌حسین اوباما و ولادیمیر پوتین نام‌گذاری کنند.

به گفته‌ی پدر بارک حسین و ولادی‌میر، هدف دیگر آن‌ها این است که در سهم خود تلاشی کرده باشند تا فاصله‌های موجود از میان ادیان در جهان برداشته شود و هم‌پذیری در بین پیروان ادیان و مذاهب مختلف به وجود بیاید.

قابل ذکر است که این ماجرا در دایکندی تازه نیست، سه سال پیش نیز خانواده‌یی در این ولایت نام کودک نوزاد خود را دونالد ترامپ گذاشته بود

اوباما و پوتین از ولایت دایکندی تذکره گرفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد