اولین-سیستم-مدیریت-پروژه-در-وزارت-فواید-عامه-افتتاح-گردید-

سیستم مدیریت پروژه های وزارت فواید عامه به منظور تولید، جمع آوری، سازماندهی، ذخیره و شریک ساختن معلومات به مردم ایجاد گردید.

به گزارش آژانس افغان نیوز: محمود بلیغ وزیر فواید عامه امروز شنبه(30 دلو) طی کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: این سیستم قابلیت کنترول و نظارت عمومی و ویژه را روی  برنامه های تحت سروی، دیزاین، پروسه تدارکات، پروژه های حفظ و مراقبتی را به صورت آنلاین دارا می باشد.

وزیر فواید عامه تصریح کرد دسترسی به این سیستم به دو صورت عمومی که همه مردم را دربرمی گیرد و نیز به طور ویژه زیر نظر مسوولان این وزارت قرار دارد.

آقای بلیغ خاطر نشان ساخت که این سیستم مانند صدها سیستم دیگر که جدیدا وارد کار شده است دارای مشکلات زیادی می باشد که درجریان استفاده از آن به تمامی مشکلات آن رسیدگی خواهد شد.

او اضافه کرد سیستم مدیریت پروژه به مردم و تمامی ارگان ها کمک می کنند که تمامی معلومات در مورد پروژه های این وزارت را در هر جای که است دریافت و پیشنهادات و انتقادات شان را با مسوولان این اداره شریک سازند.

وی یادآور شد که ایجاد این سیستم هزینه نداشته و کارمندان مربوطه در این وزارت با تلاش های پی هم و دریافت معاش های تعیین شده خود در مدت چهار ماه این سیستم را طراحی و دیزاین نموده اند.

آقای محمود بلیغ تاکید نمود هدف از ایجاد سیستم مدیریت پروژه سهولت و دسترسی عامه به تمامی کارکردهای وزارت و نیز نظارت مردم و نهادهای حمایتی از تطبیق پروژه ها در تمامی نقاط کشور می باشد.

وزیر فواید عامه ابراز داشت که علاوه بر سیستم مدیریت پروژه، مدیریت منابع بشری، میکانیزه کردن تمام مکاتبات اداری فواید عامه، سیستم پرداخت ها و سیستم اقلام تدارکات کوچک و بزرگ  اجناس تا شش ماه دیگر با این سیستم عیار خواهد شد.

انجنیر فضل یکی از اعضای طراحان سیستم مدیریت پروژه  با ارایه معلومات در مورد این سیستم افزود که اهمیت این سیستم در فعالیت های این وزارت، آگاهی عامه از وضعیت پروژه ها، فعالیت های روزانه کارمندان، افزایش سرعت و دقت و نیز قابل دسترس بودن سیستم از راه دور از مزایای این سیستم می باشد.
اقای فضل می افزاید تمام پروژه های این وزارت با استفاده از نقشه قابل مشاهده است و مردم عام در هر گوشه ای از دنیا که باشند می توانند از وضعیت پروژه ها با خبر شوند.

وی یادآور شد که دسترسی آنلاین به این سیستم در صورت نبود انترنت نیز قابل دسترسی است و هیچ وابستگی به کشورهای دیگر ندارد.

 

 

 

اولین سیستم مدیریت پروژه در وزارت فواید عامه افتتاح گردید.

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد