اکادمی-پولیس-در-کابل-به-نام-جنرال-رازق-نام‌گذاری-می-شود

رییس جمهور غنی تاکید داشت که لوی قندهار به صلح همه جانبه نیاز دارد و به مشاور امنیت ملی هدایت داد که مراحل نام‌گذاری اکادمی پولیس در کابل را بنام شهید سترجنرال عبدالرازق تکمیل نماید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان بعد از ظهر دیروز با شماری از بزرگان و متنفذین لوی کندهار در قصر چهار چنار ارگ دیدار کرد.

رئیس جمهور غنی در این دیدار، گفت که انتخابات یک پروسه ملی است و برگزار می گردد و باید مردم در این پروسه اشتراک گسترده نمایند.

وی افزود که بخاطر جلوگیری از جنگ تحمیل شده و خونریزی در کشور، شرایط برای تامین صلح با عزت و پایدار فراهم شده است و تلاش ها در این خصوص جریان دارد که در هر مرحله آن نیاز به تدبیر، قاطعیت و تصامیم است.

محمد اشرف غنی گفت که صلح باعزت آمدنی است و قراردادها و همکاری دوامدار ما با کشورها پابرجا می باشد. بنابراین ضمن مدیریت آب و توجه به انکشاف و زیربنای لوی قندهار، روی شهر قندهار نیز سرمایه‌گذاری اساسی صورت می گیرد.

آقای غنی گفت که لوی قندهار به صلح همه جانبه نیاز دارد و به مشاور امنیت ملی هدایت داد که مراحل نام‌گذاری اکادمی پولیس در کابل را بنام شهید سترجنرال عبدالرازق تکمیل نماید.

رئیس جمهور در اخیر سخنانش، فداکاری و شجاعت نیروهای امنیتی و دفاعی را مورد ستایش قرارداده، گفت که روز گذشته در کابل برای ۱۱۷۰ ورثه شهدا نمرات رهایشی توزیع کردیم و برای توزیع ۲۶ هزار نمرۀ رهایشی دیگر نیز هدایت داده ام و به خانواده های شهدا توجه اساسی صورت می گیرد.

این درحالی است که رئیس جمهور غنی در جریان سفر اخیرش به ولایت قندهار، میدان هوایی بین المللی قندهار را به نام احمدشاه بابا، جادۀ میدان هوایی منتهی به شهر قندهار را بنام شهید سترجنرال عبدالرازق نام‌گذاری و پروژه انرژی آفتابی در آن ولایت افتتاح کرد.

اکادمی پولیس در کابل به نام جنرال رازق نام‌گذاری می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد