اگر-رئیس-جمهور-به-پرونده-من-توجه-نکند-خود-را-آتش-میزنم

آصف مهمند که ادعا دارد، از سوی عطا محمد نور والی بلخ مورد لت و کوب قرار گفته بیان میدارد که اگر رئیس جمهورغنی به پرونده اش توجه نکند خود را در مقابل ارگ آتش می زند.

به گزارش افغان نیوز: محمد آصف مهمند عضو شورای ولایتی بلخ امروز دو شنبه (6 سنبله) در کابل بیان داشت که باید پرونده لت وکوب وی به نهاد های عدلی و قضایی فرستاده شود.

آقای مهمند بیان کرد که یک هفته قبل پرونده اش را به رئیس جمهور تحویل داده و گزارش هیئت حقیقت یاب در مورد لت و کوب وی از سوی والی بلخ نیز به دست رئیس جمهور رسیده است.

مهمند تصریح کرد که با گذشت یک هفته اما هنوز پرونده اش به دادستانی راجع نشده است، رهبران حکومت وحدت ملی (رئیس جمهور و رئیس اجرائیه) باید به این قضیه توجه کند.

وی به حکومت هشدار میدهد که اگر تا یک هفته دیگر به پرونده اش رسیدگی نشود، در مقابل دروازه ارگ خیمه تحصن برپا کرده و خود را آتش خواهد زد.

مهمند علاوه کرد که باید عدالت تامین شود، چون ما کشته و زخمی داده ایم.

او می گوید که ارگ نباید با پرونده اش برخورد سیاسی نماید و از آن برای معاملات سیاسی اش استفاده کند، بلکه قضیه وی حقوقی است، نهاد های عدلی باید به آن رسیدگی کند.

همچنان این عضو شورای ولایتی بلخ از حکومت خواستار تامین امنیت خودش است و می گوید که نگران ترور خودش می باشد.

او گفت:( از وزارت داخله خواهشمند هستیم که امنیت من را تامین کند، چون ما هیچ عسکر و گارد امنیتی ندارم، از سوی هم نگرانی تامین امنیت خود هستیم).

مهمند سخنان استاد عطا در مورد خودش را که گفته بود، قضیه مهمند یک دسیسه سیاسی برای ضربه زدن به شخصیت وی است خوانده و گفت است که همند پشه یی بیش نیست بیان کرد.

اگر رئیس جمهور به پرونده من توجه نکند خود را آتش میزنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد