ایتالیا-خواهان-همکاری-دوامدار-با-افغانستان-است

رئیس ستاد ارتش ایتالیا در دیدار با دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور گفت که نیروهای نظامی کشورش با افغانستان همکاری دراز مدت دارد و در بخش های آموزش و مقابله با ماین های نیروهای افغان را یاری میکند.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه بعد از ظهر روز دوشنبه (29قوس) با سترجنرال کلودیو گرازای‌نو رئیس ستاد ارتش ایتالیا و هیئت همراهش در کابل دیدار کرد.

رئیس اجرائیه با ارایه تصویری کامل از وضعیت امنیتی کشور و دستاوردهای قوای مسلح بر تحکیم روابط نظامی و تقویت قوای مسلح کشور از سوی ایتالیا تاکید کرد.

عبدالله عبدالله با اشاره به خدمات آقای گرازای‌نو در افغانستان تاکید کرد که شناخت ایشان از وضعیت می‌تواند در شناخت اولویت‌ها و تحکیم روابط نقش به سزایی ایفا نماید.

سترجنرال کلودیو گرازای‌نو رئیس ستاد ارتش ایتالیا روابط میان دو کشور را تاریخی، دوستانه و صمیمی توصیف نمود و خواهان تحکیم این روابط و حفظ دستاوردهای سالیان پسین گردید.

سترجنرال کلودیو گرازای‌نو رئیس ستاد ارتش ایتالیا حمایت درازمدت کشورش را با افغانستان در قالب نیروهای حمایت قاطع و ناتو اعلام کرد.

آقای گرازای‌نو همچنان از همکارهای تازه کشورش با ارتش کشورمان در بخش آموزش و پرورش و مقابله با ماین خبرداد.

در پایان این نشست دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه طی مراسمی نشان قهرمان ملی، شهید احمدشاه مسعود را به جنرال کلودیو گرازای‌نو رئیس ستاد ارتش ایتالیا به پاس خدمات ایشان در تقویت روابط میان دو کشور تفویض نمود.

ایتالیا خواهان همکاری دوامدار با افغانستان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد