ایجاد-شبکه‌ی-اطلاع‌رسانی-از-سوی-شهرداری-کابل

یک بست مافوق رتبه زیر نام «معینیت خدمات اجتماعی و آگاهی عامه» جدیدا در اداره شهرداری کابل ایجاد شده است که در بخش های فرهنگی، اجتماعی و آگاهی عامه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش افغان نیوز: به اساس پیشنهاد احمدذکی سرفراز، شهردار کابل، بست معینیت خدمات اجتماعی و آگاهی عامه پس از منظوری رییس جمهور غنی در تشکیل شهرداری کابل ایجاد شده است.

در متن پیشنهاد آمده است که شهرداری کابل میخواهد با ایجاد این بست، دارای فعال‌ترین شبکه‌ی ارتباطی و اطلاع‌رسانی برای مردم باشد.

رییس جمهور غنی همزمان با منظوری این بست، تقرر محمد فاضل شریفی را به عنوان معیین خدمات اجتماعی و آگاهی عامه اداره شهرداری کابل منظور نموده است.

محمد فاضل شریفی پیش از این به عنوان رییس پالیسی وپلان، آمر انستیتیوت زبان و ادب فارسی، مدیر مسوول مجله علمی خراسان، عضو علمی اکادمی علوم افغانستان، رییس دفتر و مشاور ارشد وزارت شهرسازی و مسکن، معاون بخش تحقیقات و پالیسی کمیسیون مستقل حقوق بشرو برخی دیگر از نهاد های علمی- تخصصی کار نموده است و هم‌زمان فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ ای متعددی داشته است.

شریفی دارای سند کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی بوده و دانشجوی دوره دکترا در دانشگاه کابل است که چندین اثر علمی در بخشهای اجتماعی و فرهنگی-ادبی از وی در داخل و خارج از کشور به چاپ رسیده است.

ایجاد شبکه‌ی اطلاع‌رسانی از سوی شهرداری کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد