ایجاد-کمیته-ویژه-بررسی-مشکلات-ترانسپورتی

دفترمعاونت اقتصادی ریاست‌الوزرا گفته که کمیته‌ای ویژه به هدف بررسی مشکلات ترانسپورتی ایجاد شده تا به گمرک‌های کشور سفر و گزارش خود را به مقام معاونت اقتصادی شریک نماید.

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر معاونت اقتصادی امروز (یک‌شنبه، 3 جدی) با نشر بیانیه‌ای گفته است ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا با وزیران ترانسپورت و هوانوردی، صنعت و تجارت، نمایندگان وزارت مالیه، سکتور خصوصی و شماری از تاجران ملی و صنعت‌کاران دیدار کرد.
طبق بیانیه، در این دیدار روی موضوعات اخذ کرایه اضافی از اندازه تعیین شده از سوی شرکت‌های باربری ترانسپورتی، تنظیم نوبت موترهای باربری در تمامی گمرک‌های کشور و هم‌چنان بررسی اسناد مالیاتی تاجران ملی و صنعت‌کاران گفتگو شد.
در بیانیه آمده است که بعد از گفتگوهای همه جانبه فیصله شد تا کمیته متشکله از نمایندگان  وزارت‌های مالیه، صنعت و تجارت، ترانسپورت و هوانوردی و اتاق های تجارت و سرمایه گذاری و صنعت و معدن به ریاست نماینده معاونیت اقتصادی جهت ارزیابی مشکلات در زمینه اخذ کرایه اضافی از حد تعیین شده از سوی شرکت های باربری ترانسپورتی و رعایت نوبت، به گمرکات کشور سفر نماید و گزارش خود را به مقام معاونیت اقتصادی شریک سازد.
در این دیدار و گفتگو فیصله شده که در کمیته تعیین کرایه شرکت‌های باربری ترانسپورتی که ریاست آن را وزارت ترانسپورت و هوانوردی به دوش دارد، نماینده‌ای اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری نیز به عضویت دایمی آن افزود گردد.
در بیانیه آمده که وزارت ترانسپورت و هوانوردی مکلف است تا طرز العملی که به منظور نوبت موترهای باربری تدوین گردیده را به شکل دوامدار تطبیق نماید.

ایجاد کمیته ویژه بررسی مشکلات ترانسپورتی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد