ایجاد-کمیسیون-بررسی-حمله-بر-شفاحانه-بستر-کابل

سخنگوی ریاست اجراییه از ایجاد کمیسیون بررسی حمله بر شفاخانه نظامی سردار محمد داوود خان ،به رهبری هلال الدین هلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی امروز پیج شنبه(19 حوت) در نشست هفته وار خود اعلام کرد که کمیسیونی برای بررسی حادثه دیروز (حمله انتخاری) بر شفاخانه 400 بستر را ترتیب داده است تا عاملان و دست اندرکاران این رخداد شناسایی شود.

آقای رحیمی افزود: این کمیسیون به رهبری هلال الدین هلال به زودی آغاز به کار و تحقیق خواهد نمود که بعد از بررسی و تکمیل تحقیقات نتایج را با مردم شریک خواهیم ساخت.

سخنگوی ریاست اجراییه تاکید کرد سرنخی هم از عاملان این رویداد به دست آمده که با حاصل نمودن اطمینان کامل بر آن ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی همچنان اضافه کرد که هیچ شکی در دست داشتن پاکستان به این حوادث نیست اما حکومت وحدت ملی همیشه در گفتگو های خود بر خاتمه بخشیدن این مسایل پافشاری نموده است و ادامه این روند را به صلاح کشورهای حامی و تقویت کننده تروریسم نمی داند.

او حمله بر شفاخانه را یک عمل جنایت کارانه و خلاف اصول اسلامی خواند و اظهار داشت که طالبان توان جنگ رو در رو را با حکومت افغانستان ندارند به همین دلیل عملیات خود را بر شفاخانه ها، مکاتب و مساجد  انجام می دهند.

مجیب الرحمان یادآور شد که ریاست اجراییه در نخست دستور تداوی عاجل زخمیان بعد از اعمار شفاخانه و نیز بررسی این حمله را داده است.

 

ایجاد کمیسیون بررسی حمله بر شفاحانه 400 بستر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد