این-بار-غنی-بر-محکمه-علنی-تروریستان-تاکید-ورزید

پس از صالح؛ رییس جمهور غنی نیز از قوه قضاییه خواسته است تا تروریستان را علنی محاکمه کند و جلسه محکمه آنان را سریع برگزار نماید.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز سه‌شنبه(27، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک رسمی  اش نوشته است: «رییس جمهور دیروز از قوه قضایه خواست که تروریستان را محکمه علنی نمایند. همچنان تاکید صورت گرفت که محکمه سریع دایر گردد تا مردم بدانند که قاتلین عزیزان شان از بندی خانه مهمانخانه نمی سازند.»

وی افزوده که عضو دومی هسته طراح حمله بر دانشگاه کابل به پایتخت منتقل شده و فردا بخشی از اعترافات اش نشر می‌شود.

صالح تاکید کرده «ثبوت و مدارک» غیر قابل انکار دیگر در اختیار او قرار گرفته که نشان میدهد چگونه خلاهای امنیتی را تروریستان تثبیت می کند.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرده که بر اساس هدایت مستقیم رییس جمهور کشور در جلسه ۲۵ کابینه مسوولیت نظارت از تطبیق میثاق امنیتی در ده شهر بزرگ به عهده او گذاشته شده و او با استفاده از روش «جلسات شش و نیم» و با همکاری دفتر شورای امنیت ملی کار بالای این ولایت ها را آغاز می کند.

صالح در بخش مبارزه با فساد که به تازگی مسوولیت انرا نیز به عهده گرفته از شهروندان خواسته است که هنگام مراجعه به ادارات دولتی اگر موارد «رشوه ستانی» و «کار شکنی» را متوجه می شوند، آنان را درجریان قرار دهند.

این درحالی است که معاون اول ریاست جمهوری روز  گذشته از قوه‌ی قضایه خواهش نمود که تروریستان بازداشت‌شده را محکمه‌ی علنی کرده و در جریان محکمه، خانواده‌ی شهدا را به عنوان شاهد دعوت کند.

این بار غنی بر محکمه علنی تروریستان تاکید ورزید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد