با-آن-عده-از-مسوولین-امنیتی-که-سهل-انگاری-کنند،-برخورد-قانونی-می-شود

شورای امنیت ملی کشور تاکید کرده که با مسئولان نظامی که در وظایف شان سهل انگاری میکنند برخورد جدی صورت گیرد و از تکرار حوادث اخیر تروریستی جلوگیری شود.

به گزارش افغان نیوز: جلسه شورای امنیت ملی عصر روز گذشته به ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری کشور در ارگ ریاست جمهوری دایر گردید.

در آغاز جلسه به روح شهدای قول اردوی ۲۰۹ شاهین اتحاف دعا شد و این حادثه تروریستی به شدیدترین الفاظ محکوم گردید.

جلسه شورای امنیت ملی، سهل انگاری مسوولین را قابل نگرانی دانسته و هدایات لازم را جهت برخورد قانونی با مسوولین مذکور، جلوگیری از بروز دوباره این گونه حوادث دلخراش و همچنان رسیدگی به فامیل های شهداء و فراهم سازی زمینه تداوی مجروحین این حادثه تروریستی را به مسوولین ذیربط صادر نمود.

در این جلسه وزرای سکتور دفاعی و امنیتی با ارایه گزارش از وضعیت امنیتی ولایات هلمند، ارزگان، کندز، فاریاب، ننگرهار، کنر، بدخشان، بغلان، بادغیس و میدان وردک، با اشاره به دستاوردهای اخیر نیروهای دلیر دفاعی و امنیتی کشور مبنی بر نابودی دشمنان، تلاش های خستگی ناپذیر و شهامت آنها را در راستای تامین منافع ملی کشور قابل تمجید دانستند.

شورای امنیت ملی با سپاسگزاری ویژه از عملکرد قابل ستایش این نیروها، به ارگان های دفاعی و امنیتی هدایات لازم جهت دفع تهدیدات امنیتی و تأمین هرچه بهتر امنیت در سراسر کشور، صادر نمود.

در اخیر، شورای امنیت ملی وضعیت محبوسین منجمله محبوسین خارجی را در محابس مورد ارزیابی قرار داده و هدایت لازم را به ارگان های ذیربط صادر نمود.

با آن عده از مسوولین امنیتی که سهل انگاری کنند، برخورد قانونی می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد