با-وجود-دسایس-و-تبلیغات-دشمنان-نظام-پا-برجاست

مقام‌های ا.ا در مراسم گرامی‌داشت از دومین سالروز پیروزی امارت اسلامی گفت: اشغال‌گران در بیست سال گذشته جنایات گونه‌گونی را در افغانستان انجام دادند.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرای ا.ا امروز (سه‌شنبه، ۲۴ اسد) به مناست دومین سالروز پیروزی امارت اسلامی گفت: اشغال‌گران هزاران افغان را شهید و نزدیک به ۵ میلیون افغان دیگر را معتاد به مواد مخدر کردند.

حنفی افزود که آزادی بیان در کشور وجود دارد و رسانه‌ها فعال است اما؛ به هیچ‌کسی اجازه نشر موارد توهین‌، تحقیر و تفرقه‌آمیز و نشراتی که برخلاف ارزش‌های اسلامی باشد، داده نمی‌شود.

امیر خان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه نیز در مراسم گرامی‌داشت از دومین سال‌گرد پیروزی ا.ا گفته است: پس از بیست سال جهاد و قربانی، مجاهدینی که حق زندگی را نداشتند، نیروهای ابرقدرت جهان را شکست دادند و افغانستان را از اشغال آزاد کردند.

متقی افزوده است که باوجود دسایس و تبلیغات دشمنان، نظام اسلامی پا برجاست و وضعیت اقتصادی در کشور با گذشت هر روز بهبود می‌یابد.

ملا خیرالله خیرخواه، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ هم در مراسم گرامی‌داشت پیروزی امارت اسلامی گفته است که با حاکمیت ا.ا اشغال پایان یافت، فساد محو، جزایر قدرت از بین رفت و از تجزیه کشور جلوگیر شده است.

خیرخواه افزوده است که هم اکنون امنیت سرتاسری در کشور تامین شد و نظام اسلامی حاکم گردیده است.

او تصریح کرده است که اکنون شماری از عناصر مخرب در بیرون از کشور علیه نظام تبلیغات می‌کنند اما؛ آنان باید بدانند که نظام اسلام از بین رفتنی نیست، بل‌که این نظام به حمایت ملت مسلمان افغان به پیش می‌رود.

داکتر عبداللطیف نظری، معین مسلکی وزارت اقتصاد نیز در این مراسم گفته است که یکی از عوامل پیروزی امارت اسلامی موفقیت در مذاکرات بود که از جانب بزرگان و مسوولان امارت اسلامی به وجه احسن سازماندهی شده بود.

‏شیخ شهاب الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم د این مراسم تاکید کرده است که دشمنی با نظام اسلامی کنونی در حقیقت دشمنی با علما، جهاد، شهدا و قربانی‌های دیگر افغانان است.

او افزوده است که آزادی به دست آمد اما؛ زمان آن است که با ایمانداری کامل و وفا از این آزادی حفاظت کنیم.

این در حالی است که دو سال پیش به تاریخ ۲۴ اسد/ ۱۵ اگست امارت اسلامی پس از خروج نیروهای خارجی دوباره بر افغانستان مسلط شد.

 

 

با وجود دسایس و تبلیغات دشمنان نظام پا برجاست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد