بازماندگان-ملا-داد-الله-به-ملا-هیبت-الله-بیعت-کردند

اعضای خانواده ملا داد الله بعد از نشست‌ها و مذاکرات زیاد بیعت شان را به ملا هیبت الله رهبری فعلی گروه طالبان اعلام کرده‌اند.

به گزارش افغان خبر: طالبان با نشر اعلامیه‌ی گفته است که مذاکرات زیادی میان مقام‌های طالبان، وابستگان ملا محمد عمر و وابستگان ملا داد الله صورت گرفته است.

این مذاکرات درنتیجه حاجی عبدالله پدر ملا داد الله، پسران و برادرانش را قانع کرده است تا به ملا هیبت الله که بعد از ملا اختر منصور به رهبری این گروه رسیده است بیعت کنند.

شیرآغا، گران آغا و ملا احسان برادرزادگان ملا داد الله و دیگر بستگانش همراه با فرماندهان وابسته این گروه ملا محمد داود آخند، ملا محمدصادق آخند و همراهانشان با ملا هیبت‌الله بیعت کردند.

در اعلامیه از زبان پدر ملا داد الله نوشته‌شده که آن‌ها با هر خارجی که به وطن اش بیاید جهاد می‌کند:”ما با روس‌ها جهاد کردیم و با آمریکایی‌ها نیز جهاد خواهیم کرد”.

وی علاوه کرده که علیه کافران جهاد کنید و از جنگ در برابر مسلمانان پرهیز کنید. او افزوده که ما جزء امارت اسلامی هستیم و خواهیم بود.

این در حالی است که تا چندی قبل جنگ در شمار از نقاط کشور میان طرفداران ملا رسول و ملا هیبت الله ادامه داشت در شمار از درگیری‌ها از دو طرف چندین تن کشته و زخمی شده است.

بازماندگان ملا داد الله به ملا هیبت الله بیعت کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد