بخش-های-تخریب-شده-شفاخانه-بستر-بازسازی-میشود

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور بعد از ختم حمله تروریستی، به شفاخانه سردار محمد داودخان رفته؛ بیان داشته که به زودی بخش های تخریب شده این مرکز صحی بازسازی میشود.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور، از سربازان و قطعات ویژۀ نیروهای امنیتی به خاطر سرکوب تروریستان سپاس‌گزاری کرد.

افراد وابسته به داعش با حمله به شفاخانۀ چهارصد بستر شماری از بیماران و داکتران این شفاخانه را به شهادت رسانیده و زخمی ساختند.

رییس اجراییه کشور در جریان تصفیۀ شفاخانۀ چهارصد بستر از وجود تروریستان، به خاطر سپاس‌گزاری از نیروهای امنیتی به این شفاخانه رفت و وضعیت را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

دکتور عبدالله عبدالله، از شجاعت و پای‌مردی نیروهای امنیتی در نابودی تروریستانِ ستایش کرد و آنان را مورد نوازش قرار داد.

رییس اجراییه کشور، به مسوولان نهادهای دولتی دستور داد که هرچه عاجل و با استفاده از تمام امکانات به وضعیت زخمی‌های این رویداد رسیده‌گی نمایند.

دکتور عبدالله به وزارت صحت عامه و مسوولان شفاخانۀ چهارصد بستر هدایت داد تا در بازسازی و احیای دوبارۀ شفاخانه اقدام عاجل نمایند.

رییس اجراییه کشور یک بار دیگر حملۀ تروریستان به شفاخانۀ چهارصد بستر را محکوم کرد و گفت که حمله به داکتران و بیماران خلاف تمام اصول و ارزش‌های دینی و انسانی است.

بخش های تخریب شده شفاخانه 400بستر بازسازی میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد