برای-رسیدن-به-صلح-باید-فراز-و-نشیب-را-تجربه-کنیم

رییس جمهوری غنی در دیدار با شماری ازاعضای جامعۀ مدنی گفت که رسیدن به صلح، خط مستقیم و هموار نیست، باید فراز و نشیب را در این عرصه تجربه کنیم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور به سلسلۀ نشست های مشورتی در رابطه به صلح، قبل از ظهر دیروز با شماری از اعضای جامعۀ مدنی دیدار کرد.

اعضای جامعۀ مدنی دیدگاه ها و پیشنهادات دقیق شان را در رابطه به صلح مطرح نمودند و ضمن اینکه از رئیس جمهور به خاطر گرفتن مشورت از اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان تشکر کردند، گفتند که اکنون ما جوانان، خود را در تصمیمم گیری های مهم کشور سهیم می دانیم.

رئیس جمهور غنی ضمن ابراز امتنان از نظریات آنان، گفت که شما از افغانستان نو نمایندگی می کنید، بناً اگر می خواهید پیشنهادات و نظریات تان انسجام بیشتر داشته باشد، شبکه های تان را ملی و همه شمول بسازید.

وی خاطرنشان کرد که صلح یک گفتمان ملی است و ارزش های ما را تنها مردم افغانستان می توانند تعریف کنند. وی افزود که ما باید اراده و جهت واضح داشته باشیم و تجربه های تلخ گذشته را تکرار نکنیم.

غنی با اشاره به اینکه مهمترین افراد ذیدخل در پروسۀ صلح جوانان هستند، گفت که تلاش می نمائیم تا جوانان در هر فیصله مهم کشور سهیم شوند.

آقای گفت که رسیدن به صلح، خط مستقیم و هموار نیست، باید فراز و نشیب را در این عرصه تجربه کنیم. وی تاکید نمود که تیم مذاکره کنندۀ صلح در هر مرحلۀ فرصت و دشواری، با ملت مشورت خواهد کرد.

برای رسیدن به صلح باید فراز و نشیب را تجربه کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد