برخی-تروریستان-تحت-نام-«خبرنگار»-فعالیت-می‌کنند

پس از ریاست عمومی امنیت ملی، این‌بار سخنگوی وزارت داخله مدعی است که برخی تروریستان در گروه‌های خبری جای گرفته و علیه نیروهای امنیتی تبلیغ و فعالیت‌ می‌کنند.

به گزارش افغان نیوز: طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله کشور، امروز دوشنبه(۲۰، ثور) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که ‏اخیراً تعدادی از تروریستان تحت نام «خبرنگار» در گروه‌های خبری جای گرفته اند و بر ضد نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تبلیغ و فعالیت‌ می‌کنند. 

وی می‌افزاید که ‏به عموم مسوولین (ادمین) گروپ‌های خبری واتساپ و سایر گروپ‌ها ابلاغ می‌گردد تا ‏گروپ‌های خبری شانرا از وجود افراد مشکوک و بی‌هویت، تروریستان و قاتلین مردم پاک‌سازی کنند. 

سخنگوی وزارت داخله هشدار می‌دهد که تیم‌های اطلاعاتی و اپراتیفی ما در این زمینه کار می‌کنند و مؤسسین گروه‌ها نزد ما مسوول شناخته می‌شوند.

این درحالی است که هفته قبل، محمدعارف رحمانی، عضو مجلس نمایندگان به نقل از احمدضیا سراج، رییس عمومی امنیت ملی گفته بود که « مطبوعات ما، سیاسیون و کارشناسان ما باید متوجه جنگ روانی دشمن باشند. کسانی که با تروریستان ارتباط برقرار می‌کنند و به نفع آن‌ها تبلیغات می‌کنند؛ با آن‌ها مثل یک تروریست برخورد می‌کنیم.»

در همین حال، ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان نیز در رشته‌تویتی، شماری از رسانه‌ها را به نشر پروپاگند علیه این گروه و نشرات یک‌جانبه متهم کرده و گفته بود که در عقب این نشرات امنیت ملی افغانستان قرار دارد.

طالبان تهدید کردند که در صورت نشر خبرها و گزارش‌های یک‌جانبه و «معلومات نادرست»، «مسئولیت اقدامات بعدی به مسئولان و کارمندان رسانه‌ها بر می‌گردد.»

برخی تروریستان تحت نام «خبرنگار» فعالیت می‌کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد