بسیج-مردم-علیه-طالبان-و-داعش-در-کابل-از-فردا-آغاز-می-شود

معاون اول ریاست جمهوری اعلام نموده که سر از فردا نوعیت پیام دهی ما تغییر می‌کند و توجه موازی و همسان روی بسیج مردم علیه تروریزم طالبانی و داعشی صورت می‌گیرد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز یک‌شنبه(4، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که درجلسه شش و نیم امروز فیصله گردید که :

اول : در مرحله اول تمرکز اساسی کار ما روی نابود سازی جرم و پرچیدن بساط مجرمین در کابل بود و درین بخش پیشرفت قابل لمس و قابل  سنجش بدست آمده است. اکنون توجه موازی و همسان روی بسیج مردم علیه تروریزم طالبانی وتروریزم  داعشی خواهیم نمود. البته کار بسیج جامعه علیه این دو پدیده شوم شیوه های متفاوت دارد. اما هدف مقدس است و وسایل متفاوت را در کار خواهیم انداخت. کلیات روش بسیج جامعه را بر ضد آنها در کابل به مردم پیام خواهیم داد اما به جزییات نخواهیم پرداخت. طالب و داعش از دید فکر و روایت سیاسی در یک خط و زیر یک سقف قرار دارند. سر از فردا نوعیت پیام دهی ما تغییر خواهد کرد.

دوم : اکنون ولایت کابل – شاروالی کابل – پولیس کابل و امنیت ملی کابل در یک مسیر قرار گرفته اند و اهداف کاری  با مشوره و احترام به نظریات صفوف پایین ساختار ها و ساختار های مردمی به سطح محلات  مشخص گردیده است. تدوین استراتیژی اقدام به اساس حرف دل مردم و منعطف سازی ساختار های دولتی  بخاطر تطبیق آن شیوه  نو بود که بکار گرفته شد و نتیجه داد.  تغییر باید پدیده همیشه گی  و ابدی باشد. برای ما هدف که همانا تامین امنیت روانی و فزیکی مردم است مقدس است در بخش وسایل و روش ها به حد کافی انعطاف پذیریم و از تمام مشوره های شما استقبال می نماییم. چندین روز است که سطح  جرایم سازمان یافته و خیابانی درکابل  قریب به صفر شده است. وقتی این روش را آغاز کردیم روزانه تا نزدیک صد حادثه جنایی وجود داشت. قرار وعده قبلی تا ساعات دیگر پوستر های جرم پیشه گان کلانتر در شهر نصب میگردد. تشهیر منفی یکی از روش های موثر در خشک سازی جرم و تنگ سازی فضای اجتماعی برای مجرمین است.

سوم : از دید بسیج امکانات و توزیع منابع مادی کار های اساسی و سریع صورت گرفت.  امکانات – بیروکراسی – کاغذ پرانی و اصول اداری نباید موانع باشند بلکه همه این موانع ساخته ای دست خود ما دور گردند که  این موانع دور گردیده اند و چه بسا اصول و رفتار های بی معنا و کهنه که همه دور انداخته شدند.  اگر شما نیز نظر در ارتباط به تغییر روش ها دارید پیام بدهید.

چهارم : سر از فردا تمرکز ما روی تغییر ساختار – بررسی شیوه ها – تعریف نو و مجدد هماهنگی – و ارزیابی پیشرفت از تمام تصامیم و فیصله های قبلی است.  کابل باید الگوی نظم و امنیت در افغانستان باشد.

از استقبال مردم سپاس می نماییم. صدای بلند مردم در حمایت ازین خدمات و اقدامات باعث شد که حلقات مشخص که منافع شان در بی نظمی و دولت  ضعیف است برای اکنون خموشی اختیار نمایند.  در حالیکه ازین به بعد بیشتر تمرکز روی پیام دهی از دستاورد ها خواهد بود اما از دید فکری تمرکز روی مهار  تروریزم و بغاوت مسلحانه خواهیم نمود.

این درحالی است که زلمی خلیل‌زاد، نمایندۀ ویژۀ امریکا در امور صلح پس از رویداد خونین تروریستی در غرب کابل اعلام نمود که ایالات متحده بالای کاهش خشونت‌ها در افغانستان تمرکز دارد و به این منظور بر طرف‌های جنگ در این کشور فشار وارد می‌کند.

بسیج مردم علیه طالبان و داعش در کابل از فردا آغاز می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد