بنیاد-فرهنگی-جنرال-دوستم-توسط-عبدالله-گشایش-یافت

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در جریان سفرش به ولایت جوزجان، بنیاد فرهنگی سترجنرال عبدالرشید دوستم را در شهر شبرغان افتتاح نمود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی که امروز سه شنبه(11، سرطان) منتشر شده، آمده است که عبدالله عبدالله، رییس اجراییه، پس از حضور در شهر شبرغان از سوی سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری دعوت شد تا بنیاد فرهنگی وی را که تازه در این شهر ساخته‌ شده است، افتتاح نماید.

رییس اجراییه ضمن با اهمیت خواندن این اقدام بزرگ گفت که این بنیاد فرهنگی در راستایی ترویج کتاب‌خوانی و فراهم کردن سهولت‌های پژوهشی برای دانشجویان کمک بزرگ می‌کند.

بنیاد فرهنگی عبدالرشید دوستم که به تازه‌گی به کار آغاز کرده، بیشتر از هزارها عنوان کتاب دارد. مسؤول کتاب‌خانۀ این بنیاد می‌گویند که تصمیم دارند تا موزیمی از آثار تاریخی کشور به ویژه آثار مرتبط به تاریخ مبارزات سترجنرال عبدالرشید دوستم را نیز ایجاد نمایند.

این درحالی است که آقای عبدالله بعد از دیدار و ملاقات با نخست وزیر جمهوری ازبیکستان در مزار شریف، پس از چاشت روز دوشنبه، 10 سرطان برای ملاقات با ستر جنرال عبدالرشید دوستم رهبر جنبش ملی اسلامی افغانستان وارد ولایت جوزجان گردید.

بنیاد فرهنگی جنرال دوستم توسط عبدالله گشایش یافت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد