به-خواسته-های-مردم-عمل-کرده-نتوانستیم-ازدحام-ترافیکی-شهر-کابل-رفع-گردد

رئیس اجرائیه کشور بیان داشت که به خواسته های مردم عمل کرده نتوانستیم و به همین دلیل ملت خشمگین هستند و اعتراض حق مسلم آنهاست.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور امروز دو شنبه (22جوزا) در آغاز نشست شورای وزیران بیان کرد:" ما به‌عنوان رهبران حکومت وحدت ملی باید اعتراف کنیم آنچه را مردم افغانستان می‌خواست و توقع داشت تحقق نیافته است. اعتراف به این مساله چیزی را از شان ما کم نمی‌کند".

او تاکید کرد تامین امنیت مردم افغانستان وظیفه ما و نهادهای امنیتی است در این قسمت کوتاهی صورت گرفته و مردم افغانستان حق دارند که قهر و خشمگین باشند و اعتراض کنند.

وی علاوه کرد که مردم بخاطر کوتاهی حکومت اعتراض کردند و نباید روی معترضان شلیک میشد، اما اجازه شلیک داده شد.

عبدالله تصریح کرد؛ کسانی‌که در این راستا مسوولیت دارند باید در برابر قانون و مردم افغانستان جوابگو باشند.

رئیس اجرائیه گفت:"در مورد حکومتداری و ارایه خدمات به مردم افغانستان ایجاب می‌کند ببینیم مشکلات در کجا است، چطور کار بهتر صورت گرفته می‌تواند و باید قبول کنیم که مشکلات وجود دارد و در این باره تجدید نظر صورت می گیرد".

عبدالله عبدالله فاصله میان قشر سیاسی و حکومت و مردم وحکومت را در جریان سال های اخبری بی سابقه خوانده و گفته است که اقدامات در این مورد و مسایل کلان ملی مثل انتخابات پارلمانی و شورای ولسوالی‌ها و انتخابات ریاست جمهوری روی‌دست می‌باشد.

به گفته وی افغانستان در شرایط حساس قرار دارد و دشمنان تلاش دارند که از طریق دامن زدن به تفرقه‌های قومی، زبانی، سمتی و نژادی ذهن مردم، حرکت مردم و خواست مردم افغانستان را به سوی بکشانند که در نهایت سبب ضعف افغانستان گردد.

ازدحام ترافیک رفع گردد

عبدالله ترافیک داخل شهر کابل را یکی از مشکلات جدی دانست که  حکومت برای رفع آن ناکام بوده است.

اما وی گفت برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای حل این مساله روی‌دست است اما باید صبر داشت چون این پروسه زمان گیر است.

رئیس اجرائیه گفت در چند روز اخیر به دلیل خیمه‌های تحصن مشکلات ترافیک و ازدحام افزایش یافته و باعث اذیت مردم گردیده است. امیدواریم به این مشکل مسوولانه رسیدگی نماییم و به تحصن پایان داده شود.

به خواسته های مردم عمل کرده نتوانستیم/ ازدحام ترافیکی شهر کابل رفع گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد