به-زودی-اجازه-بازدید-از-محل-اصابت-مادر-بمب-برای-خبرنگاران-داده-می-شود

ریاست اجراییه خبر داده که به زودی اجازه رفتن و تصویربرداری خبرنگاران از محل رویداد و اصابت مادر بمب که از سوی آمریکا در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار پرتاب شده بود ،داده می شود

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجراییه امروز پنچ شنبه(31 حمل) در کنفرانس هفته وار این ریاست گفت تا هنوز هیچ کس نتوانسته از این محل بازدید کند و قرار است به زودی اجازه گزارش دهی و تصویر برداری به خبرنگاران داده شود.

آقای رحیمی تصریح نمود، ریاست اجراییه با استقبال از پرتاب بزرگ ترین بمب آمریکا در افغانستان به هدف سرکوبی داعش خواهان شکست و نابودی گروه های تروریستی در کشور می باشد.

سخنگوی ریاست اجراییه تاکید کرد در این برخورد گروه های مخالف و دشمنان خطرناک افغانستان آسیب بزرگی دیده اند که نیروهای امنیتی از آمار تلفات و کشته شده گان دشمن خبر داده اند.

او ادعای و رد خسارت داعش را از این رویداد بی بنیاد خواند و تاکید کرد که داعش در این حادثه ضربه ای محکمی خورده است اما به دلیل سیاست شان این آمار را انکار می کنند

مجیب الرحمان رحیمی می افزاید: آمریکا همیشه در مبارزه با تروریسم و کمک به نیروهای امنیتی کشور اعلام حمایت و پشتیبانی کرده است و با نابودی این تعداد از داعشیان ثابت کرد که در کنار افغانستان با هراس افگنان مبارزه می کنند.

وی همچنان ادامه می دهد که آمریکا در سرکوبی دشمنان مشترک جامعه جهانی با افغانستان متعهد است و برای آوردن صلح سراسری تلاش می کند.

این در حالی است که هفته گذشته آمریکا با پرتاب بزرگترین بمب دنیا در ولایت ننگرهار و مرز پاکستان موافق ها و مخالفت های زیاد مردم و سران سیاسی را به همراه داشته است.

به زودی اجازه بازدید از محل اصابت مادر بمب برای خبرنگاران داده می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد