به-هیچ-کسی-اجازه-دخالت-در-انتخابات-را-نمیدهم

رییس جمهور غنی بیان میکند که در انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی ها نه خودم اراده دخالت را دارم و نه به دیگران اجازه چنین کاری خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور امروز دوشنبه (16 حوت) در مراسم افتتاح شانزدهمین دور اجلاس پارلمانی در مقر این شورا اعلام کرد: زمینه برگزاری انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی ها مهیا است و تمامی موانع و مشکلات فرا راه آن برطرف گردیده است.

آقای غنی تصریح کرد، انتخابات شورای ملی و شورای ولسوالی ها در سال آینده با شفافیت، دقت و بدون دخالت های سیاسی و حزبی برگزار خواهد شد تا اعتماد از دست رفته مجلس درمیان مردم دوباره به دست آید.

رییس جمهور تاکید کرد برگزاری انتخابات یک ضرورت است که مردم بتوانند از این طریق نظریات و مشکلات  موجود را با دولت و نمایندگان خود درمیان بگذارند.

اشرف غنی ضمن افتتاح این دور اجلاس پارلمانی از نمایندگان مردم خواست تا مشکلاتی را که در جریان رخصتی شان از مردم خود شنیده اند، با وی درمیان گذاشته تا برای رسیدگی به مشکلات مردم اقدامات لازم و عملی صورت گیرد.

وی همچنان به کسانی که قصد مداخله در امور انتخابات را داشته باشند هشدار داد و گفت: در صورتی که مداخله گران بخواهند انتخابات را یک بار دیگر بی اعتبار سازند و به شفافیت آن شک ایجاد نمایند برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

رییس جمهوری کشور همچنین وعده داد که انتخابات ریاست جمهوری مانند انتخابات پارلمانی به چالش کشیده نخواهد شد و این انتخابات به موقع و به طور شفاف برگزار میشود.

به هیچ کسی اجازه دخالت در انتخابات را نمیدهم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد