بودجه-دولت-بر-اساس-برنامه-منظم-به-گونه-معقول-به-مصرف-برسد

رئیس جمهورغنی بیان کرده که باید افغانستان از تجربه کشور های پیشرفته در عرصه حکومت داری خوب استفاده نموده و بودجه دولت بر اساس برنامه منظم به شکل معقول به مصرف برسد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی رئیس جمهور کشور با هیئتی که به منظور تبادل تجارب و استفاده از شیوۀ حکومتداری خوب به سنگاپور سفر نموده بود، در ارگ دیدار کرد.

هیئت مشترک متشکل از معینان، مشاورین و روسای ادارات دولتی کشور که چندی پیش به سنگاپور سفر نموده بود، در مورد سفر شان به رئیس جمهور گزارش داده گفتند، در جریان سفر پانزده روزه به سنگاپور از برنامه های حکومت داری، عرضه خدمات، چگونگی مبارزه با فساد اداری، پروسه استخدام و بخش های مختلف اداری آن کشور دیدن نمودند.

این هیئت افزودند که سنگاپور از تجارب موفق حکومت داری برخوردار است و در روشنایی تجارب آن کشور، در عرصه خدمات رسانی و بهبود وضعیت حکومتداری افغانستان میشود استفاده کرد.

رئیس جمهور محمداشرف غنی گفت: سنگاپور در بخش حکومتداری خوب یک کشور موفق است و دستاوردهای را در زمینۀ مبارزه با فساد و عرضه خدمات رقم زده است و باید از این تجارب به افغانستان استفاده شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برای بهبود حکومت داری در افغانستان نیاز به هماهنگی و شبکه سازی می باشد و حکومت پس از این براساس برنامه های منظم به پیش می رود تا بودجه به گونۀ معقول آن به مصرف برسد.

رئیس جمهور کشور گفت، تجارب کشورهای موفق جهان به ویژه سنگاپور به ما کمک میکند تا شیوۀ حکومت داری را در افغانستان به شکل بهتر آن تغییر دهیم.

بودجه دولت بر اساس برنامه منظم به گونه معقول به مصرف برسد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد