تا-یک-ماه-دیگر-وسایط-بدون-اسناد-جمع-آوری-می-شود

وزارت امور داخله در پیوند به جمع آوری وسایط بدون هشدار داد که تا یک ماه آینده اگر شهروندان برای دریافت اسناد به اداره ترافیک ثبت نام نکنند، حق شکایت را نخواهند داشت.

به گزارش افغان نیوز: نجیب دانش، سخنگوی وزارت امور داخله امروز چهارشنبه( 2 – حوت) درکابل، طی نشست خبری گفت:« آن عده وسایط های که اسناد ندارند، اگر تا یک ماه آینده ثبت اداره ترافیک نشوند و بدون اسناد در جاده ها گشت و گزار نمایند، جمع آوری خواهند شد.»

سخنگوی وزارت امور داخله تاکید داشت که شهروندان باید هرچه عاجل وسایط های بدون اسناد شان را به اداره های مختلف ترافیک درمرکز و ولایت های کشور ببرند تا بایومتریک شوند و بر اساس آن، اسناد موقت با پلیت برای کار و گشت و گزار آنان در جاده ها داده خواهد شد، در غیر آن صورت تمام وسائیط های بدون اسناد جمع آوری شده و مردم حق شکایت را نخواهند داشت.

آقای دانش همچنان در ادامه صحبت شان گفت:« وزارت داخله مطابق پلان امنیتی که مورد تائید رئیس جمهور قرار گرفت، تلاش دارد تا تدابیر و تنظیم قوت ها را افزایش دهد.»

وی افزود که بر اساس این پلان امنیتی، تمرکز اول تدابیر امنیتی و تنظمیم قوت ها، از شهر کابل  تا کمربندهای ولایات همجوار و ولسوالی های این شهر بوده که مسئولیت های آن را وزارت  دفاع، بخش های کشفی و اسخباراتی کابل، بدوش دارند.

او گفت، از تبدیلی و تقرر جدید منصوبین امنیتی وزارت امور داخله خوشبین هستیم و طی یک برنامه اصلاحی، برخی از مسوولان حوزه های امنیتی شهر کابل را به اساس رقابت آزاد دریک آزمون تغییر داده ایم.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور حدود دو ماه قبل، حکم تقاعد افسران بلند رتبۀ را که بالاتر از 57 سال سن داشتند، صادر کرده بود.

تا یک ماه دیگر وسایط بدون اسناد جمع آوری می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد