تاکید-سازمان-ملل-بر-اهمیت-مبارزه-علیه-تروریسم-در-افغانستان

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در افغانستان و رییس یوناما، در دو نشست جداگانه با داکتر عبدالله و سراج‌الدین حقانی بر مبارزه با تروریسم تاکید کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ دیبورا لاینز، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در افغانستان روز شنبه(۲۱ جوزا) در توییتی گفته است که در دیدار با داکتر عبدالله عبدالله، رییس شورای مصالحه ملی پیشین بر اهمیت مبارزه با تروریسم تاکید کرده است.

لاینز نگاشته است که در دیدار با داکتر عبدالله عبدالله بر مبارزه با تروریسم و نقش کلیدی منطقه در شکل دادن آینده افغانستان، تاکید کرده است.

خانم لاینز در توییتی دیگر از دیدار با سراج‌الدین حقانی یادآوری کرده و گفته است که تمرکز بر مبارزه با تروریسم، مبارزه با مواد مخدر، تقویت همکاری برای عملیات‌های بشردوستانه و پاسخ به شیوع اخیر وبا از مواردی بوده که درباره آن‌ها صحبت و بر اهمیت آن‌ها تاکید شده است.

آقای عبدالله در صفحه توییترش نوشته است که در دیدار خداحافظی خانم لاینز، در باره «آخرین تحولات کشور» گفتگو کرده است.

ماموریت دبرا لاینز، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در افغانستان پایان یافته است. وی روز پنجشنبه هفته گذشته در مراسمی ویژه‌ای با اعضای دفتر سازمان ملل در کابل خداحافظی کرد. هنوز روشن نیست که به جای لاینز چه کسی مسئولیت دفتر یوناما را به عهده خواهد گرفت.

این درحالی است که سازمان ملل متحد از فعالیت گسترده داعش هشدار داده و گفته است که هدف داعش «به چالش کشیدن طالبان از طریق راه‌اندازی جنگی است که با مفهوم جهاد جهانی داعش همخوانی دارد.» 

تاکید سازمان ملل بر اهمیت مبارزه علیه تروریسم در افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد