تاکید-ناتو-بر-حمایت-آموزشی-و-تجهیز-نیروهای-افغان

سرمنشی سازمان ناتو در جریان سفرش به افغانستان، بیان کرده که این سازمان نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را در راستای صلح و ثبات دایمی در بخش های آموزش، مشوره دهی و تجهیزات یاری میکند.

به گزارش افغان نیوز: ستولتنبرگ سرمنشی سازمان ناتو از سفرش به افغانستان و دیدارش با رهبران حکومت وحدت ملی ابراز خرسندی کرده گفت که نیروهای ماموریت حمایت قاطع از طریق آموزش و مشورت دهی به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در راستای تامین صلح و ثبات دایمی در افغانستان همکاری می کنند.

 ستولتنبرگ خاطر نشان کرد که کشورهای عضو سازمان ناتو در راستای حمایت، تجهیز و تمویل نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان متعهد اند. وی افزود که حکومت افغانستان هم باید تعهدات خویش را به جامعه بین المللی، عملی نماید.

 سرمنشی سازمان ناتو میزبانی افغانستان را در کنفرانس پروسۀ کابل اقدام نیک دانست و افزود که ما از پروسۀ صلح به رهبری و مالکیت افغان ها حمایت می کنیم و کشورهای دیگر را نیز تشویق خواهیم کرد تا افغانستان را در این راستا همکاری نمایند.

 وی ضمن اینکه حمایت خویش از مذاکرات بین الافغانی اعلام کرد، گفت که در راستای مبارزه با تروریزم که خطر جدی برای امنیت و ثبات کشور های منطقه و اعضای سازمان ناتو است، اقدامات قاطع صورت خواهد گرفت.

تاکید ناتو بر حمایت آموزشی و تجهیز نیروهای افغان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد