تبلیغات-دشمن-نمی‌تواند-مانع-حضور-مردم-در-انتخابات-شود

رییس جمهور غنی در جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تصریح کرد که تبلیغات دشمن مانع ارادۀ مردم برای اشتراک در انتخابات نشده و امنیت انتخابات به صورت درست تامین می شود.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور در قصر گلخانۀ ارگ دایر گردید.

مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور در رابطه به تهدیدات احتمالی، تدابیر امنیتی مراکز رای دهی و همچنان انتقال مواد انتخاباتی به مراکز رای دهی ولایات، گزارش شان را به جلسه ارائه کردند.

رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح پس از استماع گزارش متذکره، گفت که انتخابات یک پروسۀ ملی و دموکراتیک است. بنابراین امنیت آن مهم بوده و نیروهای امنیتی و دفاعی کشور فضای امن را برای رقابت های انتخاباتی و روز انتخابات فراهم می کنند.

وی تصریح کرد که تبلیغات دشمن مانع ارادۀ مردم ما برای اشتراک در انتخابات شده نمی تواند و امنیت انتخابات به صورت درست تامین می شود.

در همین حال؛ فضل‌هادی مسلم‌یار، رییس مجلس سنا با اشاره به هشدار طالبان مبنی بر اخلال امنیت انتخابات تاکید داشت که حکومت به ویژه نهادهای امنیتی باید برای تامین امنیت مردم در روند انتخابات توجه جدی کند تا مردم با خیال راحت شرکت کنند.

آقای مسلم‌یار افزود که در پیوند به چگونگی تامین امنیت کشور به ویژه در روز انتخابات با رئیس جمهور غنی صحبت خواهد کرد.

این در حالی است که گروه طالبان با نشر اعلامیه‌ای به نیروهایش دستور داده است؛ افرادی را که برای موفقیت روند انتخابات و تامین امنیت آن تلاش می‌کنند، هدف قرار دهند.

تبلیغات دشمن نمی‌تواند مانع حضور مردم در انتخابات شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد