تجلیل-از-ششمین-سالگرد-برهاندالدین-ربانی

شماری از رهبران جهادی و سران حکومت از ششمین سالیاد شهید برهان الدین ربانی، رییس اسبق شورای عالی صلح افغانستان تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش افغان نیوز: شماری از رهبران جهادی و سران حکومت وحدت ملی امروز پنجشنبه‎‌(6 – میزان) درکابل به ریاست ویس احمد برمک، رییس کمیسیون برگزاری یاد بود از هفته شهید، ششمین سالیاد شهید برهان الدین ربانی را تجلیل نمودند.

در این مراسم، صلاح‌الدین ربانی رییس حزب جمعیت اسلامی افغانستان و سرپرست وزرات امورخارجه کشور گفت، مردم نباید تنها به سالیاد و یاد بود از هفته شهدای کشور، اتکا نمایند بلکه باید طی این مراسم ها، راه شهدا را پیگیری نموده و در راستایی حفظ، صلح و ثبات کشور تلاش نماییم.

آقای ربانی افزود، سران حکومت و مردم کشور باید در همه تصمیم گیری های کلان سیاسی‌ء که میتواند در امر مبارزه با فساد و تروریزم کشور را کمک نماید، اتحاد نموده و انسجام و هماهنگی شان را حفظ نمایند.

وی علاوه نمود، حکومت برای برگزاری انتخابات شفاف، عادلانه و آزاد زمینه اعتماد سازی، انسجام و هماهنگی را میان شهروندان ایجاد نماید تا مردم شاهد یک انتخاب دقیق و حکومت پایدار و خود کفا در آینده دولت افغانستان باشند.

وی نگرانی شان را از انتخابات پارلمانی کشور اعلام نموده و تاکید می ورزد که شهروندان افغانستان امروز از همه بیشتر نیاز به همدلی، اتحاد و هماهنگی در راستایی توسعه، صلح و ثبات کشور دارند.

این درحالی است که کشور از سه سال گذشته به این سو، شاهد بی عدالتی ها، انتحار، انفجار و کشته شدن شهروندان بی گناه بوده و شماری از رهبران جهادی و شهروندان کشور ابراز میدارند که حکومت باید در راستایی همدیگر پذیری، صلح و ثبات افغانستان تلاش ورزند.

 

 

تجلیل از ششمین سالگرد برهاندالدین ربانی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد