تجمع-تیم-دولت‌ساز-در-خیمه-لویه-جرگه-لغو-گردید

رییس جمهور غنی در واکنش به حمله انتحاری در شهر کابل گفته است که امروز روز عزاداری است؛ از این‌رو تجمع تیم دولت‌ساز در خیمه لویه جرگه لغو گردیده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور امروز یک شنبه(27، اسد) در پیامی توییتری گفته‌است که اولویت اصلی او در حال حاضر رسیدگی به خانواده‌های قربانیان این حمله است.

غنی افزوده است که به مقام‌های مربوط هدایت داده تا به مجروحان این حمله کمک فوری نمایند.

این حمله را هدفمند خوانده و خاطرنشان کرده که فرمان دایر نمودن یک جلسه امنیتی اختصاصی را برای بررسی این رویداد و جلوگیری از چنین نقض امنیتی داده است.

رییس‌جمهور تاکید کرده است: "طالبان نمی‌توانند خود را مقصر ندانند، زیرا آن‌ها زمینه تروریزم را فراهم می‌کنند. بنابراین امروز روز عزاداری است؛ از این‌رو تجمع تیم دولت‌ساز در خیمه لویه جرگه لغو گردیده است."

اشرف غنی در حالی گروه طالبان را در این حمله انتحاری مقصر می‌داند که سهیل شاهین، سخنگوی دفتر قطر گروه طالبان در قطر دست داشتن در حمله انتحاری بر مراسم عروسی در کابل را رد و آن‌را محکوم کرده است.

این در حالی است که رویداد خونین شب گذشته حوالی ساعت ۱۰:۴۰ شنبه شب، ۲۶ اسد در سالون عروسی «کابل دبی» در مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر کابل رخ داد که براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی نهادهای امنیتی، در نتیجه این انفجار ۶۳ تن کشته و ۱۸۲ نفر دیگر زخمی شدند.

تجمع تیم دولت‌ساز در خیمه لویه جرگه لغو گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد