تحصنی-که-۵۰-روز-طول-کشید-اما-توجهی-نشد

شماری از باشندگان ولایت میدان وردک حدود ۵۰ روز است که دست به اعتراض زده خیمه های تحصن برپا نموده اند تا به خواسته های شان برسند اما مسوولان در طول این مدت هیچ توجهی به آنان نکرده اند.

به گزارش افغان نیوز: ذکر نام مکمل میدان وردک در شناسنامه ها، پاسپورت و ادارات دولتی، مشارکت سیاسی مردم میدان وردک در امور سیاسی و انتقال دانشگاه میدان وردک از ساحه ناامن به منطقه امن از خواسته های معترضان می باشد که امروز پنج شنبه( ۸ سنبله) در گفتگو با خبرنگار افغان نیوز مطرح کردند.

محمد جاوید استانکزی یکی از معترضان می گوید که اعمار ساختمان دانشگاه میدان وردک در ساحه ناامن سیدآباد که ده ها کیلومتر از شهر فاصله دارد، دانشجویان را با مشکل مواجه می سازد.

آقای استانگزی تصریح می کند؛ در ساحه ای که قرار است این دانشگاه اعمار شود کاملا ناامن و از تمامی امکانات شهری محروم و حتی بدون سلاح های سنگین نمی توان به این منطقه رفت.

این معترضان از حکومت می خواهند تا با سرنوشت مردم میدان وردک بازی نکند وجلو افرادی را که تبعیض و قوم گرایی را در میان مردم ترویج می کنند، بگیرد.

باشندگان این ولایت یادآور می شوند که حدود یک و نیم ماه قبل اعتراضاتی در این راستا داشته اند اما تا هنوز در زمینه رسیدگی به خواسته های شان هیج اقدامی صورت نگرفته و تمامی تعهدات به دست فراموشی سپرده شده است.

این اعتراض کنندگان هشدار می دهند، در صورتی که این بار حکومت گوشی برای شنیدن صداهای عدالت خواهانه شان نداشته باشد، دست به اقدامات بالاتر و مسدود کردن مسیر کابل- قندهار خواهند زد.

تحصنی که ۵۰ روز طول کشید اما توجهی نشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد