تحقیقات-در-مورد-حمله-بر-موتر-کارمندان-وزارت-معادن-جریان-دارد

رئیس جمهورغنی با اهدای مدال های افتخاربه خانواده های قربانیان کارمندان وزارت معارف تاکید کرد که تحقیقات جنایی در مورد این حمله جریان دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان در مراسم یادبود از قربانیان وزارت معادن و پطرولیم در انفجار انتحاری در کابل می‌گوید، به خانواده قربانیان مدال های افتخاری اهدا کرد.

وی در این مراسم بیان کرد که تحقیقات جنایی در مورد حمله بالای موتر کارمندان این وزارت، جریان دارد و از خانه‌واده‌های جان‌باخته‌گان خواست تا به دولت وقت بدهید.

رییس جمهور در این مراسم، گفت، هر کدام این شهدا یک خلا در بین هم‌کاران شان در این وزارت بوجودآورده و کارمندان این خلا احساس می‌کنند.

آقای غنی گفت که جان باختن کارمندان وزارت معادن تمام ما را در گلم غم نشانده و به مقام‌های این وزارت دستور داد تا وضعیت صحی زخمیان را بررسی به ضروریات شان رسیده‌گی شوند.

رییس جمهور کشور افزود، افرادی که شهید شده‌اند، در اوج کاری و برای به‌ترشدن آیندۀ کشور کمک می‌کردند و علاوه کرد که خانه‌واده‌های قربانیان نباید خود را تنها احساس کنند.

او گفت که یک بناه یادگاری به‌خاطر یاد بود از جان‌باخته‌گان، در وزارت معادن بناه‌ گردد و تصریح کرد که هرچه زودتر کارمندان شهیدشده، در ریاست شهدا ثبت گردد.

آقای غنی تاکید کرد تحقیقات جنایی جریان و حاملان این روی‌داد شناسایی می‌گردند و گفت که خانه‌واده‌های قربانیان در جریان قرار خواهند.

قابل ذکر است که در یک حمله انتحاری در مربوطات حوزه سوم امنیتی شهر کابل، بیش از 30 تن جان باختند و نزدیک به 50 تن دیگر زخم برداشتند که اکثر شان کارمندان وزارت معادن و پطرولیم بودند.

تحقیقات در مورد حمله بر موتر کارمندان وزارت معادن جریان دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد