ترامپ-خطاب-به-روحانی-متوجه-تهدید-خود-باش-

رییس جمهوری امریکا در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی هشدار داد که ایران باید مراقب تهدیدهای تازه خود باشد، زیرا ممکن است این تهدیدها در نهایت شما را آزار دهد.

به گزارش افغان نیوز: دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا امروز پنج شنبه(13، سرطان) در یک رشته توئیت تازه خود، مدعی شده است که "ایران تهدید تازه‌ای مطرح کرده‌است. روحانی می‌گوید که اگر توافق هسته‌ای تازه‌ای در کار نباشد، آن‌ها اورانیم را تا «هر میزانی بخواهیم» غنی خواهند کرد."

ترامپ در ادامه هشدار داد: "ایران! مراقب تهدیدهای خود باش. ممکن است این تهدیدها به خودت برگردد و تو را طوری آزار دهد که تاکنون کسی اینطور آزار ندیده باشد."

این در حالی است که حسن روحانی؛ رییس جمهوری ایران، دیروز(چهارشبنه، ۳ جولای) با اشاره به این‌که اگر گامی عملی از سوی امریکا برداشته نشود و به توافق هسته‌ای متعهد نماند، ایران از ۱۶ سرطان اقدامات بعدی را انجام خواهد داد.

او گفت: "در ۱۶ تیرماه (سرطان) سطح غنی‌سازی ایران دیگر ۳٫۶۷ نخواهد بود و این تعهد را کنار گذاشته و به هر مقداری که ضرورت و نیاز باشد، ارتقاء خواهیم داد."

از سوی دیگر، آقای روحانی خطاب به امریکا گفت که «در این منطقه یک‌سال است که آتش و آتش‌بازی را آغاز کردید، شما که می گویید بازی با آتش خطرناک است چرا آتش‌بازی را روشن کردید؟ خاموش‌کردن آن نیز دست شما است».

ترامپ خطاب به روحانی: متوجه تهدید خود باش!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد