ترامپ-خواهان-برقراری-صلح-در-جهان-هستم

دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا در یک نشست خبری در بروکسیل گفت که ما تلاش نمی‌کنیم تا از سلاح‌های مختلف‌النوع استفاده نماییم، بلکه خواهان برقراری صلح در جهان از راه صلح آمیز آن هستیم.

به گزارش افغان نیوز: دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا که در یک نشست خبری در بروکسل مرکز بلجیم و مقر سازمان پیمان انتلانتیک شمالی سخن‌ می‌زد، ازکشورهای عضو ناتو به طور جدی خواست تا هزینه‌های دفاعی را افزایش دهند.

آقای ترامپ گفت که امریکا تلاش نمی‌کند تا از سلاح‌های مختلف‌النوع در جهان به‌خاطر برقراری صلح استفاده نماید و افزود که خواهان برقراری صلح در جهان است از راه صلح آمیز آن نه جنگ.

وی در عین زمان در مورد افغانستان نیز صحبت کرد و گفت که ایالات متحده امریکا برای یک مدت طولانی در آن کشور بوده و کارهای زیاد نیز صورت گرفته‌است.

او گفت که در حال حاضر محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان در بروکسل است و در پایان نشست سران ناتو نیز باوی ملاقات و گفت‌وگویی خواهد داشت.

رییس جمهور ترمپ اما این‌را فاش نساخت که قرارست روی‌ چه موضوعی با آقای غنی صحبت کند.

این درحالی است که سران سازمان ناتو در نشست بروکسیل در مجموع حمایت قاطع شان را در عرصۀ های مختلف از حکومت افغانستان و دستاوردهای سالیان اخیر ابراز داشتند.

ترامپ: خواهان برقراری صلح در جهان هستم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد