ترامپ-طرفدار-جنگ‌های-بی‌پایان-در-افغانستان-نیستیم

رییس جمهور ترامپ یک بار دیگر تصریح کرد که امریکا هرگز طرفدار جنگ‌های بی‌پایان نیست و برای رسیدن به آیندۀ روشن‌تری افغانستان تلاش می کند.

به گزارش افغان نیوز: دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویارک سخنرانی می‌کرد بار دیگر جنایات طالبان در افغانستان را به شدت محکوم کرد.

آقای ترامپ گفت که متاسفانه طالبان به حملات وحشیانۀ شان در افغانستان ادامه داده‌اند. ما به کار کردن با ایتلافی از شرکای افغان خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم تروریزم را نابود کنیم. زیرا هرگز از تلاش برای تبدیل کردن صلح به یک واقعیت دست نخواهیم کشید.

رییس جمهور امریکا، یک بار دیگر تصریح کرد که هرگز طرفدار "جنگ‌های بی‌پایان" نیست و او در صدد دست یافتن به "آیندۀ روشن‌تری" برای افغانستان می باشد.

وی همچنان گفت: پیام ما در سراسر جهان روشن است؛ یعنی هدف ما رفتن به جنگ‌های بی‌پایان نیست. بنابراین، ادارۀ من در آرزوی آیندۀ بهتری برای افغانستان است.

این درحالی است که دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا، سه هفته پیش مذاکرات امریکا با طالبان را به دلیل ادامه حملات انفجاری و انتحاری آنان در افغانستان لغو کرد.

ترامپ: طرفدار جنگ‌های بی‌پایان در افغانستان نیستیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد