تروریست-خوب-و-بد-وجود-ندارد

مشاور شورای امنیت ملی در مراسم معرفی سرپرست جدید وزارت دفاع کشور گفت: پس از این، تروریست‌های خوب و بد وجود نخواهد داشت؛ زیرا کسانی که در پی تخریب نظام باشند، دشمن حکومت و مردم افغانستان هستند.

به گزارش افغان نیوز: محب‌الله محب، مشاور شورای امنیت ملی افغانستان در مراسم معرفی سرپرست جدید وزارت دفاع کشور گفت که تعریف حکومت افغانستان از دوست و دشمن بسیار واضح است و هرکسی که نظام افغانستان را تخریب کند، دشمن مردم و حکومت این کشور است.

آقای محب گفت: «ما هرگز فداکاری‌های نیروهای امنیتی خود را به معامله نمی‌گیریم و تفاوت بین تروریست‌های خوب و بد نیز وجود نخواهد داشت. ما مذاکرات صلح را با کسانی که مشتاق برقراری صلح اند،‌ انجام خواهیم داد.»

از سویی هم، اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع گفت؛ کسی برای او تا زمانی که دست‌آوردی در مبارزه با مخالفان مسلح دولت نداشته باشد، تبریکی ندهد.

خالد گفت: «جمله‌ی انتخاب به‌جا و شایسته را روزی بگویید که در دفاع از شما شهید شده و تابوتم در بیرق افغانستان پیچانده شده باشد. آن روز به رییس‌جمهور غنی بگویید که انتخاب شما به‌جا و شایسته بوده است.»

این درحالی است که رئیس‌جمهور غنی نقش کنفرانس سعودی را در راستای تحکیم صلح و ثبات در افغانستان ارزنده خواند و گفت که این کنفرانس یک گام خوبی برای مراحل بعدی خواهد بود.

تروریست خوب و بد وجود ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد