تروریستان-به‌زودی-هزینۀ-جنایت‌های-شان-می-پردازند

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در پیوند به‌ رویداد تروریستی ولایت خوست گفت که تروریستان بدصفت، به‌زودی هزینۀ این جنایت‌ها و کشتارهای بی‌رحمانۀ شان را خواهند پرداخت.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، طی یک اعلامیه در واکنش به‌ رویداد تروریستی روز گذشته در ولایت خوست گفته است که از وقوع این رویداد، به شدت غم‌انگیز و متأثر گردیده‌ایم.

اعلامیه افزوده؛ تروریستان بزدل در راستای اجرای اهداف جنایت‌کارانه و ضدبشری‌شان، تمام مرزهای انسانی، اخلاقی و اسلامی را شکستانده‌اند.

در اعلامیه ریاست اجراییه آمده است که حملۀ مکرر طالبان و گروه‌های همسوی‌شان به مراسم مذهبی، مساجد و نمازگزاران، علما و روحانیون و متنفذان قومی، نشان‌دهندۀ کینه و خصومت آنان با دین و مسلمانان بی‌گناه است. اما آنان با کشتار و خون‌ریزی، هرگز به اهدف شوم خود و حامیان خارجی‌شان دست نخواهند یافت. تروریستان بدصفت، به‌زودی هزینۀ این جنایت‌ها و کشتارهای بی‌رحمانۀ شان را خواهند پرداخت.

بدین وسیله، به شهدای رویداد تروریستی امروز بهشت برین، به زخمی‌ها شفای و به خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی و غم‌شریکی می‌نماییم.

این درحالی است که روز گذشته در یک رویداد تروریستی هنگام ادای نماز جمعه در مسجد فرماندهی لوای اول قول اردوی 203 تندر در ولایت خوست، شماری از افسران و سربازان اردوی ملی به شهادت رسیده و شمار دیگر زخمی برداشتند.

تروریستان به‌زودی هزینۀ جنایت‌های شان می پردازند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد