تروریستان-جز-ویرانی-و-پیام-مرگ-هدف-دیگر-ندارند

رییس جمهور غنی در واکنش به حمله انتحاری بر کلپ میوند در ناحیه ششم شهر کابل گفت که تروریستان جنایتکار به جز پیام مرگ، وحشت، ویرانی و جنایت، دیگر هیچ هدفی را تعقیب نمی کنند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که تروریستان وحشی‌صفت عصر روز چهار شنبه(14، سنبله) با حمله به کلپ پهلوانی میوند در ساحۀ ناحیۀ ششم شهر کابل، شماری از ورزشکاران و تماشاچیان راشهید و زخمی کردند.

همچنان پس از وقوع این حملۀ تروریستی، شماری از افراد ملکی، خبرنگاران و نیروهای امنیتی در رویداد تروریستی دوم، شهید و زخمی شدند.

تروریستان جنایتکار به جز پیام مرگ، وحشت، ویرانی و جنایت، دیگر هیچ هدفی را تعقیب نمی کنند و حمله بالای مکتب، مدرسه، مسجد، بازار، ورزشگاه و افراد ملکی، به هدف اصلی این جنایت‌کاران مبدل شده است.

حمله بالای مردم ملکی و دست اندرکاران رسانه ای کشور، حمله بالای آزادی بیان و جنایت علیۀ بشریت است.

آقای غنی این حملات تروریستی را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد و به مسئولین مربوطه هدایت داد به زخمی ها و خانواده های قربانیان رسیدگی عاجل نمایند و چگونگی وقوع این رویدادهای متذکره را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس‌جمهور، مراتب تسلیت و غمشریکی عمیق خویش را به خانواده‌های شهدا ابراز نموده و برای مجروحین صحتمندی کامل از درگاه ایزد متعال، استدعا می‌کند.

این در حالی است که انتظار می رفت پس از حمله انتحاری بر مرکز آموزشی موعود در غرب کابل و سایر نقاط کشور، دولت تدابیر و تمهیدات عملی مشخصی را به منظور تأمین امنیت و مبارزه با دشمنان شان روی دست می گرفت؛ اما دیده می شود که تنها به یک محکومیت و ابراز همدردی ساده اکتفا می شود.

تروریستان جز ویرانی و پیام مرگ هدف دیگر ندارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد