تروریستان-مستحق-نابودی‌اند

اشرف غنی، رییس جمهور کشور حملات تروریستی در مساجد کابل و غور را محکوم نموده و اظهار داشت که هدف قراردادن مردم در اماکن مقدس و یا در هرجای دیگر، جنایت ضد بشری بوده و تروریستان مستحق نابودی‌اند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان با صدور پیامی ضمن ابراز تسلیت بر خانه‌واده‌های قربانیان حمله‌های تروریستی بر مکان‌های مذهبی در ولایت کابل و غور می‌گوید که تروریستان مستحق نابودی‌اند.

کاخ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌یی گفته‌است که هدف قراردادن مردم در اماکن مقدس و یا در هرجای دیگر، جنایت ضد بشری و مغایر با تمام ارزش‌های اسلامی و حقوق بشری‌ست و عاملان آن، مستحق نابودی‌اند.

خبرنامه به نقل از آقای غنی نوشته‌است که جنایت‌کاران تروریست اسلام را برای رسیدن به اهاف شوم شان حربه قرار داده‌اند و به هیچ از یک از ارزش‌های اسلام باورمند نیستند و امنیت مردم را به تهدید مواجه ساخته‌اند.

آقای غنی تاکید کرده‌ که گروه‌های تروریستی هرگز به اهداف شوم شان نخواهد رسید و به زودی توسط نیروهای امنیتی افغانستان سرکوب و نابود خواهند شد.

این درحالی‌ست که شب گذشته یک حمله کنندۀ انتحاری، مواد انفجاری هم‌راه‌اش را در داخل مسجد امام زمان در غرب کابل انفجار داده‌است که در نتیجه ۳۹ تن جان باخته و بیش از چهل نفر دیگر زخمی شده‌اند.

حمله کننده مواد انفجاری همراه‌اش را درست زمانی در داخل مسجد انفجار داده‌است که نمازگزاران درحال برپا کردن نماز بوده‌اند.

مسجد امام زمان یکی از مسجدهای مربوط به شیعیان افغانستان در کابل است که حمله انتحاری توسط گروه داعش در داخل آن صورت گرفته‌است.

گفتنی‌ست که قبل از این نیز مکان‌های مذهبی شیعیان در افغانستان مورد حمله‌های تروریستی گروه داعش قرار گرفته‌است.

تروریستان مستحق نابودی‌اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد