تفاهم-با-امریکا-و-جهان-جریان-دارد

معاون سیاسی رییس الوزرای امارت اسلامی می‌گوید که تفاهم با جهان به شمول امریکا جریان دارد.

به گزارش افغان نیوز؛ مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس‌الوزرا این موضوع را در دیدار با حسن مبارک عزیزی، سرپرست وزارت ترانسپورت نظام پیشین مطرح کرده است.

اداره امور امارت اسلامی شب گذشته (یک‌شنبه، 17 میزان) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که حسن مبارک عزیزی، سرپرست وزارت ترانسپورت اداره پیشین، بنابر دعوت کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان به کشور برگشته است.

مولوی عبدالکبیر در این دیدار روی پیشرفت‌ها دربخش‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی صحبت کرده و گفته است: «ما با بسیاری از کشورها تعامل نیک و مناسبات داریم و به شمول امریکا تفاهم با دیگر کشورها نیز جریان دارد که امید است نتایج بهتر داشته باشد».

در اعلامیه آمده که عزیزی نیز از تامین امنیت در کشور و کارهای عمرانی ستایش کرده و پیشنهادات‌اش  را با مولوی عبدالکبیر شریک ساخته است.

او گفته که شماری از رسانه‌های مغرض وضعیت را در افغانستان متشنج جلوه می دهند اما؛ شرایط در کشور بهتر از آن چیزی است که انعکاس داده می‌شود.

عزیزی افزوده است: « ا.ا فرصت‌های کافی در اختیار دارد که باید به قوت تبدیل شود هماهنگی منطقه‌ای، تعلیم دختران، تفاهم و تعامل با جهان نیاز است».

این در حالی است که رویترز روز گذشته گزارش داد که برای نخستین بار مقام‌های امریکایی پس از کشته شدن الظواهری، با هیات امارت اسلامی در دوحه، پایتخت قطر دیدار کرده‌اند.

تفاهم با امریکا و جهان جریان دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد