تفکر-تروریستی-طالبان-هنوز-به-قوت-خویش-پابرجاست

ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی در واکنش به‌حملۀ تروریستی اخیر در کابل و قندهار اعلام نموده که پس از چند دوره نشست و گفت‌وگو دربارۀ صلح، هیچ تغییری در تفکر تروریستی و خشونت‌باورانۀ طالبان به میان نیامده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی آمده است که با تأسف تروریستان جنایت‌کار و سنگ‌دل با حمله به درب ورودی دانشگاه کابل، شماری از غیرنظامیان بی‌گناه را به‌شهادت رسانیده و جمعی دیگر را زخمی ساختند.

اعلامیه افزوده است که ترویستان بدصفت دیروز در یک رویداد مشابه دیگر، شماری از مردمان بی‌گناه را در ولایت قندهار نیز به‌شهادت رسانیده و رعب و وحشت خلق کردند.

این حملات بزدلانه نشان می‌دهد که برخلاف ادعاهای واهی، هیچ تغییری در تفکر تروریستی و خشونت‌باورانۀ طالبان به میان نیامده است.

در اعلامیه آمده است که علی‌رغم شناخت کافی از اهداف و برنامه‌های گروه‌های جنگجو، انتظار می‌رفت پس از چند دوره نشست و گفت‌وگو دربارۀ صلح، تغییری در رفتار و اعمال طالبان به میان آید. اما آن‌ها با ادامۀ خشونت‌های مکرر که غیرنظامیان به‌شمول زنان و کودکان، از قربانیان اصلی آن بودند، ثابت کردند که هیچ باوری به صلح و آیندۀ عاری از خشونت در افغانستان ندارند.

ریاست اجراییه باردیگر این حملات بزدلانه و ناروای تروریستی را محکوم می‌کند و به روح شهدای امروز کابل و دیروز کندهار، بهشت‌برین و به بازماندگان و خانواده‌های‌شان، صبر، استقامت و بردباری می‌طلبد.

تفکر تروریستی طالبان هنوز به قوت خویش پابرجاست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد