تقابل-ارگ-و-شورای-عالی-صلح-طالبان-مستحق-صلح-نیستند

ریاست جمهوری در واکنش به سخنان حکيم مجاهدمشاور شوراى عالى صلح در مورد طالبان و برخى از شخصيت هاى کشور، گفته که این قضیه را باجدیت بررسی میکند.

به گزارش افغان خبر: ریاست جمهوری کشور اعلام کرد که دولت ضمن احترام و داشتن تعهد قوی به اصل آزادی بیان، به هیچ فرد اجازه نمیدهد که با استفاده از آزادی بیان، قاتلان هموطنان به خصوص زنان و کودکان و همچنان ویرانگران اماکن مقدس و عامالمنفعه و در مجموع کشور را فرشتگان صلح خطاب کند.

بر اساس گزارش ها چند روز پیش مشاور شورای عالی صلح مخالفان مسلح را به نام فرشتگان صلح خطاب کرده بود.

در اعلامیه ریاست جمهوری آمده  که گروههای تروریستی که هر روز به اشاره بیگانه‌گان، بهخاطر ویرانی کشور، به شهادت رساندن و زجر و آزار مردم فعالیت‏های تروریستی را انجام می‏دهند، آنان به‏ جای صلح، مستحق نابودی میباشند که نیروهای امنیتی و دفاعی ما بر ضد آن‏ها در سنگرهای دفاع از وطن مبارزه می‌نمایند.

شخصیتهای ملی و رهبران افغانستان برای همه هم‏وطنان قابل احترام میباشند و هرنوع بیاحترامی و گستاخی بر آنان، باعث ناراحتی و رنجش خاطر ملت خواهد شد و چنین رفتار و اعمال شوم شان هرگز قابل قبول نمیباشد.

دولت بادقت و جدیت تمام این موضوع را بررسی میکند و در چوکات قانون علیه آن اقدام خواهد کرد که این اقدام به زودی و به موقع با مردم افغانستان شریک میگردد.

دولت، برای همه هموطنان و رسانهها سفارش می‏کند که در این برهۀ حساس تاریخی کشور، تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند که تلاش میورزند وحدت ملی ملت بزرگ ما را خدشه دار سازند.

تقابل ارگ و شورای عالی صلح/ طالبان مستحق صلح نیستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد