تقویت-همکاری-های-سیاسی-و-اقتصادی-میان-دهلی-و-کابل

معین اداره و منابع و سرپرست وزارت امور خارجه کشور در دیدار با سفیر هند مقیم کابل روی برنامه های دوجانبه سیاسی، اقتصادی و تجارتی تاکید ورزید.

به گزارش افغان نیوز: دکتور نصیر احمد اندیشه، معین اداره و منابع و سرپرست وزارت امور خارجه کشور، توسعه و تقویت همکاری های هر چه بیشتر میان افغانستان و هند را در زمینه های اقتصادی، سیاسی،فرهنگی، نظامی، خدمات هوایی، خدمات ملکی و منطقه ای ارزنده توصیف نمود.

دراین ملاقات طرفین روی برنامه های دوجانبه سیاسی، اقتصادی و تجارتی میان افغانستان و هند که قرار است در ماه سپتمبر۲۰۱۸ در افغانستان و هند برگزار گردند، بحث و تبادل نظر نمودند. همچنان دراین ملاقات در مورد چگونگی پروسه صلح افغانستان در هماهنگی با کشور های منطقه و جهان نیز صحبت به عمل آمد.

متعاقباً سفیر هند درکابل اظهار داشت که جمهوری هند به تعهدات خویش با حکومت و مردم افغانستان در ساحات مختلف متعهد بوده و آماده همکاری میباشد.

معین وزارت امور خارجه با ابراز تشکر از همکاری های حکومت و مردم هند، همکاری های بیشتر سیاسی و اقتصادی میان دهلی و کابل را به منظور ثبات سیاسی و رفاه اقتصادی در منطقه با اهمیت دانسته و برگسترش آن تاکید ورزید.

تقویت همکاری های سیاسی و اقتصادی میان دهلی و کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد