تلاش-برای-دست‌يافتن-به-صلح-وظیفه-دینی-می-باشد

اعضای شورای علمای اندونیزیا در دیدار با رییس اجراییه حکومت وحدت ملی تلاش برای دست‌يافتن به صلح در افغانستان را وظیفه دینی و اسلامی خود خوانده و وعده سپردند که در این راه از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نمی‌نمایند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت افغانستان، روز جمعه( ۱۳، میزان) با رهبری شورای علمای اندونیزیا در محل اقامت خود با حضور داشت محترم مولوی عطاء الرحمن سلیم معاون شورای عالی صلح دیدارکرد.

در این نشست رییس اجراییه کشور ابراز امیدواری نمود تا این تلاش‌های مشترک و خیرخواهانه به وساطت علمای اندونیزیا برای دست یافتن به صلح همچنان ادامه یابد.

رهبری و اعضای شورای علمای اندونیزیا در این نشست از تشریف آوری رییس اجراییه کشور به اندونیزیا قدردانی نموده و آن را گامی به سوی استحکام روابط دوستانه میان دو کشور خواندند. آنان تلاش برای دست‌يافتن به صلح در افغانستان را وظیفه دینی و اسلامی خود خوانده و وعده سپردند که در این راه از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نمی‌نمایند.

در این نشست هردوطرف خواهان تشکیل یک کمیته کوچک از علمای سه کشور افغانستان‌،‌پاکستان و اندونیزیا برای تعقیب و سازماندهی موثرتر تلاش‌های علما برای دست یافتن به صلح در افغانستان شدند.

تلاش برای دست‌يافتن به صلح وظیفه دینی می باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد