تلاش-ها-برای-بالابردن-مهارت‌های-جنگی-نیروهای-افغان

مشاور امنیت ملی کشور و وزیر دفاع دولت شاهی بریتانیا روی ظرفیت‌ها و آماده گی‌های جنگی نیروهای افغان در امر مبارزه با تروریزم صحبت نمودند.

به گزارش افغان نیوز: داکتر حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان با آقای گوین ویلیامسون، وزیر دفاع دولت شاهی بریتانیا، در تالار جلسات شورای امنیت ملی دیدارکرد.

 در این دیدار هردو طرف روی ظرفیت‌ها و آماده گی‌های جنگی نیروهای درکار مبارزه در برابر تروریزم صحبت نمودند.

آقای گوین ویلیامسون وزیر دفاع بریتانیا از قربانی‌های نیروی‌های افغان در کار مبارزه در برابر تروریزم ستایش نمود و از همکاری‌های کشورش در این راستا اطمینان داد. نامبرده گفت که بریتانیا تلاش می‌نماید تا ظرفیت‌های نیروهای افغان به خصوص نیروهای هوایی را بالا ببرد.

ویلیامسون گفت که کشورش آماده است تا در قسمت کمک‌های پیشرفته طبی نیروهای افغان را همکاری نماید. نامبرده افزود که در راه و کوچه‌های بریتانیا زمانی امنیت کامل احساس شده می‌تواند که در راه و کوچه‌های افغانستان امنیت کامل محسوس باشد.

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور گفت که حکومت افغانستان متعهد است تا امنیت و ثبات را در کشور تامین نماید و برتلاش‌های دوامدار حکومت افغانستان در این راستا تأکید نمود.

 آقای محب گفت؛ ما نمی‌خواهیم تا نسل‌های آینده افغانستان در جنگ و تنش زنده گی نمایند، از هر راه و فرصتی ممکن استفاده خواهیم نمود تا جنگ و انسان کشی را در افغانستان خاتمه بخشیم.

تلاش ها برای بالابردن مهارت‌های جنگی نیروهای افغان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد