تلویزیون-ملی-اظهارات-سیاسیون-را-سانسور-می‌کند

معاون پیشین ریاست جمهوری می‌گوید که قطع نشرات زندۀ تلویزیون ملی در زمان صحبت‌های محمد کریم خلیلی، محمد محقق و عطا محمد نور خلاف موازین اخلاقی است.

به گزارش افغان نیوز: محمد یونس قانونی، معاون پیشین ریاست جمهوری امروز شنبه(6، جدی) در دومین نشست کمیتۀ رهبری شورای عالی مصالحۀ ملی، از قطع نشرات زندۀ سخنان محمد کریم خلیلی، محمد محقق و عطا محمد نور در نخستین نشست کمیتۀ رهبری این شورا از سوی تلویزیون ملی کشور انتقاد کرد.

آقای قانونی می‌گوید که سانسور صحبت‌های این سه چهرۀ سیاسی کشور از سوی تلویزیون ملی خلاف موازین اخلاقی است. به گفتۀ او، این اقدام باعث شده است که محمد کریم خلیلی به رسم اعتراض از اشتراک در دومین نشست کمیتۀ رهبری شورای عالی مصالحۀ ملی خودداری کند.

معاون پیشین ریاست جمهوری کشور از رسانه‌های دولتی می‌خواهد که از سانسور سخنان شهروندان کشور به ویژه رهبران سیاسی خودداری کنند. به گفتۀ او، این رسانه‌ها باید بگذارند که سیاست‌گران کشور پیام خود را به مردم برسانند.

این درحالی است که قطع نشرات زندۀ تلویزیون ملی کشور در زمان صحبت‌های محمد کریم خلیلی رییس پیشین شورای صلح، محمد محقق معاون پیشین ریاست اجرایی و عطا محمد نور والی پیشین بلخ در نخستین نشست کمیتۀ رهبری شورای عالی مصالحۀ ملی، انتقادهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

تلویزیون ملی اظهارات سیاسیون را سانسور می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد