تورخم-مسدود-شود،-اسلام-آباد-می-لرزد

رییس جمهور غنی در دیدار با بزرگان ولسوالی های اچین، نازیان، مومند دره و غنی‌خیل ولایت ننگرهار گفت؛ در گذشته که تورخم را مسدود می کردند، کابل به لرزه می افتاد و اکنون اسلام آباد به لرزه می آید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در این دیدار گفت؛ آیا آب و جلغوزه از پدرشان است که بالای آن دعوا می کنند و یا از ما است؟ وی با تاکید گفت که افغان ها مردم باعزت هستند، زندگی و صلح باعزت می خواهند، زیرا در صلح با عزت، منافع و عزت همه مصئون است.

آقای غنی تصریح نمود که به مشکلات از راه های معقول رسیدگی می نمائیم، وحدت مردم را حفظ می کنیم، ننگرهار و افغانستان را با فکر مشترک و قوت بازوی خود آباد می سازیم.

رئیس جمهور غنی گفت که در عمل برای همه ثابت کردم که وطن ما چهارراه  و قلب آسیا است. در گذشته که تورخم را مسدود می کردند، کابل به لرزه می افتاد و اکنون که ما آن را مسدود کنیم، اسلام آباد به لرزه می آید، بنابراین ما این کار را نمی کنیم، چون ما مردم فصل نه، مردم وصل هستیم.

محمد اشرف غنی به بزرگان شینوار و مومند اطمینان داد که خانه های شان را که دشمن ویران کرده است، دوباره آباد می کند و بعد از بررسی هیات تعیین شده، از زیان های وارده و معلومات مردم، سرمایه گذاری و بازسازی اساسی صورت خواهد گرفت، تا ننگرهارِ آباد و مرفه داشته باشیم.

تورخم مسدود شود، اسلام آباد می لرزد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد