جان-مک‌کین-سناتور-آمریکایی-به-مرض-سرطان-مبتلا-است

جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکا، به سرطان مغز مبتلا گردید و رئیس اجرائیه افغانستان در پیامی برای وی صحت کامل استدعا کرده است.

به گزارش افغان نیوز: جان مک کین از سناتوران مشهور حزب جمهوری خواه آمریکا است خون غلیظی در بالای چشم او غده یی سرطانی را به میان آورده است.

طلوع نیوز با نشر این خبر گفته که وی در حال حاضر تحت درمان قرار دارد و وضعیت صحی او قناعت بخش است.

جان مککین که رییس کمیتۀ خدمات تسلیحاتی سنای ایالات متحده؛ یکی از هواداران سر سخت حضور نظامی امریکا در افغانستان می باشد.

دونالد ترامپ، رییسجمهور امریکا در مورد وی نوشته است: «سناتور جان مک‌کین، همیشه یک رزم آور بوده. من و ملنیا به فکر و تمام خانوادۀ مک‌کین هستیم و برای‌شان دعا میکنیم. با آرزوی سلامتی فوری.»

رئیس اجرائیه افغانستان گفته که سناتور جان مک کین یکی از سیاستمداران نامدار ایالات متحده امریکا و از دوستان خوب مردم افغانستان به مرض سرطان مبتلا شده است.

سناتور مکین در دوره های مختلف در کنار مردم و حکومت افغانستان ایستاده و از داعیه ما در مبارزه علیه دهشت افگنی، استقرارصلح و ثبات و تحکیم مردم سالاری دفاع کرده است.

برای آقای مکین به عنوان دوست مردم افغانستان آرزوی سلامتی و بهبودی داریم و امیدواریم همانطوری که در زندگی سیاسی خود با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم کرده و از آزمون های مختلف پیروز به درآمده است، از این آزمون نیز موفق و سالم به درآید.

جان مک‌کین سناتور آمریکایی به مرض سرطان مبتلا است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد