جنرال-دوستم-و-شماری-از-فرماندهان-نظامی؛-دایم-الخمر-هستند

مسئولان حزب مشارکت ملی افغانستان میگویند که جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری و شماری از فرماندهان ارشد نظامی به مشروبات الکولی اعتیاد دارند.

به گزارش افغان خبر: نجیب الله کابلی، رئیس حزب مشارکت افغانستان امروز چهارشنبه (17قوس) در یک برنامه خبری در کابل گفت که معاون اول رئیس جمهور باید تست اعتیاد دهد تا برای همه مردم دایم الخمر بودن او آشکار شود.

او بیان کرد که آقای دوستم لیاقت معاونت اول ریاست جمهوری را ندارد چون از حوصله مندی برخوردار نیست و باید از سمت اش استعفا دهد.

آقای کابلی بیان داشت که علاوه بر آقای جنرال دوستم، اسنادی در دست دارد که شماری از فرماندهان نظامی و امران حوزه های انتخاباتی نیز مشروبات الکولی استفاده میکنند.

او همچنان بیان کرد که همیشه در رده های بالای حکومت قانون شکنی میشود، چند روز قبل احمد ایشجی از سویجنرال دوستم بدون موجب لت و کوب شده و بعد به زندان انداخته شده است.

به باور حزب مشارکت ملی افغانستان، احمد ایشجی بیگناه است و پسر آقای ایشجی از نجیب کابلی خواسته تا در این مورد دادخواهی مدنی نماید.

نجیب کابلی بیان کرد که باید حکومت جلو خودسری های جنرال دوستم را بیگیرد و او سمت خود استعفا دهد.

در قطعنامه این حزب آمده که باید سرنوشت آقای یشجی نیز آشکار گردد اگر نه این حزب در مقابل دروازه ارگ ریاست جمهوری و دفتر یونما دست به تظاهرات خواهد زد.

همچنان حزب مشارکت ملی افغانستان خواستار برکناری، رئیس امنیت، قومندان امنیه و والی ولایت جوزجان شده و گفته که آنها به نهاد های عدلی و قضایی معرفی شود.

جنرال دوستم و شماری از فرماندهان نظامی؛ دایم الخمر هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد